Terug naar overzicht
Ik begrijp jullie probleem, wij hebben hetzelfde op kleinere schaal. Wij rekenden max. 150 mensen en zitten aan 220 personen... Ik ben nogal "laf" en vraag iedereen, om de minste miserie... En uiteindelijk zal je van die mensen van het werk enzo (volgens mijn ouders) wel een mooie kado krijgen... Het hangt er natuurlijk vanaf of jullie eerder een klein feest wilden...
misschien den helft op receptie, den helft op avondfeest? wij zitten met ook alles samen redelijk wat gasten. geen 200 maar toch genoeg naar mijn gedacht. we zijn ook nog aan het denken...cindy12.09.08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
Ik heb ook een grote familie en wij vragen neven en nichten enkel op de receptie. Zo blijven er voor het eten een pak minder mensen over. Alleen beste vrienden komen naar het eten en na het eten komen al onze vrienden en collega's.
Goeiedag Ann met Christiaan van Klimaxs Music hier.Wat ik als dj al meerdere malen heb meegemaakt is dat er vanaf het dessert fuifgasten bijkomen.Op die mannier heb je groot dansfeest waar je iedereen kan op uitnodigen. Wens je wat meer info omtrent mijn ervaringen omtrent dit mail me gerust djchrisvb@skynet.be
wij hebben een klein feest, maar duur eten eigenlijk. wij doen het als volgt, naaste familie komt voor de receptie en het eten, die van het werk en kenissen enzo komen als de andere bijna gedaan hebben met eten, die krijgen een kleine receptie en schuiven aan bij het dessert.
Ik zou die collega's uitnodigen vr de receptie of voor het dessertbuffet. Of nog een idee: een apparte receptie op het werk zelf voor alle collega's aangezien jouw vader toch baas is...Maar allemaal late mee-eten gaat je geld kosten. Wij nodigen enkel onze beste vienden uit op het feest, al de rest op receptie of dessertbuffet
Hey Ann,Wij zitten aan 250 gasten ( waarvan 200 familie ), dus we hadden eigenlijke hetzelfde probleem.Wij doen het als volgt:17.30u aperitief voor grootouders, ouders, broers en zussen18.00u - 18.30u eten met grootouders, ouders, broers en zussen20.00u welkomstdrankje + receptie met kleine hapjes voor de rest van de genodigden22.00u drinkavond en dansfeest voor iedereenHet zou kunnen dat we voor 's nachts nog soep of taart of zo voor iedereen voorzien, maar dat valt dan nog mee in prijs.Hopelijk ben je hier iets mee.Succes nog met de voorbereidingen.Groetjes,Kelly