Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp gevraagd!!!

22-9-2007 15:58:27
Dag allemaal,
Ik zit met een groot probleem. Wij hebben onze voorlopige gastenlijst gemaakt en wij komen uit op ongeveer 288 personen. Wij hebben namelijk samen een familie van 150 personen. Wat moeten we met onze vrienden, buren, en collega's? Wat zouden we het beste doen? Iedereen laten meeëten s'avonds zie ik niet bepaald zitten. Het gaat wel in de zaal maar ik vind het te veel. Onze collega's van op het werk zijn 70 personen en deze kunnen we niet laten weg vallen omdat ik de dochter ben van hun baas en dat mijn vriend en ik er zelf ook werken. Ik weet het niet meer. Kan iemand mij raad geven wat ik het beste kan doen zonder iemand tegen de schenen te trappen?

Alvast bedankt.
Ann
10 mei 2008

Ann
10-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 243

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik22-9-2007 16:46:38

Ik begrijp jullie probleem, wij hebben hetzelfde op kleinere schaal. Wij rekenden max. 150 mensen en zitten aan 220 personen...

Ik ben nogal "laf" en vraag iedereen, om de minste miserie... En uiteindelijk zal je van die mensen van het werk enzo (volgens mijn ouders) wel een mooie kado krijgen...

Het hangt er natuurlijk vanaf of jullie eerder een klein feest wilden...

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik22-9-2007 17:00:57

misschien den helft op receptie, den helft op avondfeest?

wij zitten met ook alles samen redelijk wat gasten. geen 200 maar toch genoeg naar mijn gedacht. we zijn ook nog aan het denken...

cindy
12.09.08
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik22-9-2007 17:24:51

Ik heb ook een grote familie en wij vragen neven en nichten enkel op de receptie. Zo blijven er voor het eten een pak minder mensen over. Alleen beste vrienden komen naar het eten en na het eten komen al onze vrienden en collega's.

klimaxs music

Meld misbruik22-9-2007 19:23:51

Goeiedag Ann met Christiaan van Klimaxs Music hier.
Wat ik als dj al meerdere malen heb meegemaakt is dat er vanaf het dessert fuifgasten bijkomen.
Op die mannier heb je groot dansfeest waar je iedereen kan op uitnodigen. Wens je wat meer info omtrent mijn ervaringen omtrent dit mail me gerust djchrisvb@skynet.be

nicky
30-9-2007
 Meld misbruik23-9-2007 13:10:12

wij hebben een klein feest, maar duur eten eigenlijk. wij doen het als volgt, naaste familie komt voor de receptie en het eten, die van het werk en kenissen enzo komen als de andere bijna gedaan hebben met eten, die krijgen een kleine receptie en schuiven aan bij het dessert.

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik23-9-2007 15:04:16

Ik zou die collega's uitnodigen vr de receptie of voor het dessertbuffet. Of nog een idee: een apparte receptie op het werk zelf voor alle collega's aangezien jouw vader toch baas is...
Maar allemaal late mee-eten gaat je geld kosten. Wij nodigen enkel onze beste vienden uit op het feest, al de rest op receptie of dessertbuffet

Kelly
6-6-2008
 Meld misbruik25-9-2007 7:52:44

Hey Ann,

Wij zitten aan 250 gasten ( waarvan 200 familie ), dus we hadden eigenlijke hetzelfde probleem.
Wij doen het als volgt:
17.30u aperitief voor grootouders, ouders, broers en zussen
18.00u - 18.30u eten met grootouders, ouders, broers en zussen
20.00u welkomstdrankje + receptie met kleine hapjes voor de rest van de genodigden
22.00u drinkavond en dansfeest voor iedereen

Het zou kunnen dat we voor 's nachts nog soep of taart of zo voor iedereen voorzien, maar dat valt dan nog mee in prijs.

Hopelijk ben je hier iets mee.

Succes nog met de voorbereidingen.

Groetjes,
Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...