Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jurk Cymbeline

22-9-2007 13:12:44
Hallo

Ik ga binnenkort op zoek naar mijn droomkleedje. Ik vind de collectie van Cymbeline wel héél mooi. Wie heeft van dit merk een kleedje? Wat zijn de prijzen van Cymbeline?

Groetjes

kristel
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 274

tina
5-7-2008
 Meld misbruik22-9-2007 22:15:08

hey Kristel,

Ik heb mijn trouwkleed van de nieuwe collectie van Cymbeline besteld. Ze zijn prachtig he!
De mijne kostte 1550 euro.

Groetjes, Tina

kristel
30-8-2008
 Meld misbruik23-9-2007 10:19:46

Hey Tina,

Staat de volledige nieuwe collectie al ergens op het internet?
Ik vind Cymbeline écht prachtig!
Je zal zeker en vast stralen op je huwelijk!

Groetjes

Veronique
1-9-2007
 Meld misbruik24-9-2007 9:50:05

Mijn kleedje van cymbeline kostte ook zo'n 1500 euro. Best veel, maar ik was echt verliefd op mijn kleedje. Ben 3 weken geleden getrouwd en iedereen vond mijn kleed echt prachtig en speciaal!

Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik24-9-2007 10:18:34

Mijn kleedje was ook van cymbeline. Het kostte 1950€. Is duur, maar dat kwam omdat het met een vestje was ipv een stola. Maar ik vond het een fantastisch kleedje en heb er véél complimentjes over gekregen

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik5-10-2007 19:59:24

Mijn kleed was ook van Cymbeline en ik heb er geen seconde spijt van gehad! Heel veel complimentjes gekregen en ik voelde me ook echt geweldig in.

Ik heb ze nog wel laten aanpassen: de lange sleep heb ik laten weghalen.
Het kleed was ook goedkoper dan de andere kleedjes die ik gezien heb.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...