Terug naar overzicht
Hallo Kristien, Wij zijn in juni getrouwd en hadden ook Jo. Hij is een heel correcte man die zijn job heel goed doet. SOms te goed wil doen ook... Ik had er af en toe moeilijk mee. Maar maak je geen zorgen, alles zal met hem goed verlopen en op schema!Nog veel succes!
Hey Jessy,Kan je me vertellen hoe oud hij ongeveer is? En wat bedoel je met: ik had het er af en toe moeilijk mee?Groetjes, Kristien
hallo,Ik schat in de 50. Ik had er soms moeilijk mee met het feit dat hij zegt hoe het moet en niet anders. Klein voorbeeld: wij gingen foto's nemen en hij vond niet dat de bruidskindjes meemoest en wij wel, uiteindlijk zijn ze meegeweest maar toch even proberen. Hij ken took heel de mis van buiten en zal heel duidelijk zeggen wanneer recht te staan en te gaan zitten. Maar hij doet zijn job echt wel goed, daar geen twijfel over maar soms te! Maar afraden doe ik hem zeker niet!Groetjes
Kan je me een foto bezorgen waar hij toevallig in actie op staat? Kben gewoon nieuwsgierig... Het is nie gemakkelijk om zo iemand te kiezen die je totaal nie kent.Groetjes, Kristienps: foto mag je mailen naar kristienvanduyse@hotmail.com