Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester Snellings JO

22-9-2007 10:45:28
Hallo! We hebben een ceremoniemeester van Sint-Niklaas (Belsele), namelijk Snellings Jo, gevonden. Heeft er iemand ervaring mee? Alle reacties zijn welkom! Dankjewel!

Kristien
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 380

Jessy
30-6-2007
 Meld misbruik22-9-2007 18:58:43

Hallo Kristien, Wij zijn in juni getrouwd en hadden ook Jo. Hij is een heel correcte man die zijn job heel goed doet. SOms te goed wil doen ook... Ik had er af en toe moeilijk mee. Maar maak je geen zorgen, alles zal met hem goed verlopen en op schema!
Nog veel succes!

Kristien
16-8-2008
 Meld misbruik23-9-2007 20:56:49

Hey Jessy,
Kan je me vertellen hoe oud hij ongeveer is? En wat bedoel je met: ik had het er af en toe moeilijk mee?
Groetjes, Kristien

Jessy
30-6-2007
 Meld misbruik24-9-2007 12:27:37

hallo,
Ik schat in de 50. Ik had er soms moeilijk mee met het feit dat hij zegt hoe het moet en niet anders. Klein voorbeeld: wij gingen foto's nemen en hij vond niet dat de bruidskindjes meemoest en wij wel, uiteindlijk zijn ze meegeweest maar toch even proberen. Hij ken took heel de mis van buiten en zal heel duidelijk zeggen wanneer recht te staan en te gaan zitten. Maar hij doet zijn job echt wel goed, daar geen twijfel over maar soms te! Maar afraden doe ik hem zeker niet!
Groetjes

Kristien
16-8-2008
 Meld misbruik24-9-2007 13:52:28

Kan je me een foto bezorgen waar hij toevallig in actie op staat? Kben gewoon nieuwsgierig... Het is nie gemakkelijk om zo iemand te kiezen die je totaal nie kent.
Groetjes, Kristien
ps: foto mag je mailen naar kristienvanduyse@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...