Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

droogkuis

  22-9-2007 8:31:35
Hallo,

aan de bruidjes die al getrouwd zijn wil ik graag vragen naar welke droogkuis jullie gingen om de jurk te laten reinigen en wat jullie ervaringen zijn. Liefst Oost-Vlaanderen.

Groetjes,
Isabel

Isabel
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 967


tamara
15-9-2007
 Meld misbruik24-9-2007 11:39:58

Ik heb het mijne zonet zelf gewassen, en het is helemaal schoon geworden.

Wel enkele malen moeten proberen om sommige vlekken eruit te krijgen, maar met oxy action ging et er allemaal mooi uit. Het hangt nu te drogen in het zonnetje!!!



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik24-9-2007 17:29:51

ik had iets gezien van silk and satin in nederland. ze geven garantie. Maar zijn HEEL duur.. 300 euro...
Ik heb me laten wijsmaken, dat je het kleed in een dekbedovertrek moet doen en het op 30 graden kan wassen. Maar mijn neef, die een droogkuis heeft. Zegt dat bij sommige kleedjes de parels gewoon smelten. Dit kan je testen, door met je vinger over de parels te gaan en als er verf afkomt, dan begint hij er niet aan.
Ik zit dus ook met een serieus dilemma. Wij trouwen hier voor de wet en achteraf op bali. Dus het MOET schoon zijn. Maar ja, mijn neef doet het gratis, dus als er dan iets aan is, kan ik er niks van zeggen. Ga het dus waarschijnlijk ook ergens anders laten doen.
Denk dat ze daar voor verzekerd zijn ofzo.



Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik25-9-2007 10:03:59

Ik heb mijn kleedje naar de droogkuis gedaan waar ik altijd ga. Is volledig schoon, niet geschonden en kosste mij iets van 125€. Ik had wel geen parels op mijn kleedje.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...