Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

invloed van stress??

  21-9-2007 12:09:43
Hey bruidjes,

Mijn vriend en ik zijn enkele maanden geleden gestopt met de pil, maar vrijen wel nog met condoom, om dus mijn 'eigen' cyclus terug op gang te krijgen. Ik heb dus braaf enkele maanden mijn maandstonden gekregen en nu?? nu blijven ze uit. Ik heb al een test gedaan (voor de zekerheid) maar die was negatief. Kan het zijn dat door de stress mijn maandstonden uitblijven? (trouw binnen 3 weken)

groetjes,
Elke

Elke
13-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 837


LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik21-9-2007 12:22:22

ja zeker hoor, had ik na mijn "eerste" keer ook omdat ik zop zenuwachtig was en dacht dat ik zwanger kon zijn (alhoewel het veilig was gebeurd) maar ja een puber ... en ze zijn toen 2 maanden uitgebleven



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-9-2007 12:37:46

het kan zeker door de stress komen. Een test kan ook negatief zijn omdat je nog niet genoeg zwangerschapshormoon hebt. Best test over een paar dagen nog eens doen
succes!!



Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik21-9-2007 13:00:16

Hoi,
Ik had ook een verlengde cyclus rond mijn trouw. Een predictor is inderdaad soms negatief als hij positief moet zijn, als je heel vroeg test, omdat er dan nog niet genoeg zwangerschapshormoon in de urine is.
Ilse



L
26-6-2009
 Meld misbruik21-9-2007 13:12:44

hier ook gehad, zij het wel door een andere stresssituatie! K heb zo 8 weken geen regels gehad! Dus t kan zeker



mieke
1-9-2007
 Meld misbruik21-9-2007 16:34:22

hey elke,

ik had ook een regelmatige cyclus, behalve in de maand voor de trouw, toen kwamen mijn maandstonden 3 dagen later.
Volgens mij dus ook te wijten aan de stress...

groetjes,
mieke



Myriam
16-2-2008
 Meld misbruik21-9-2007 16:56:27

Zelf heb ik het (nog) niet meegemaakt, maar ik weet wel dat 1) stress en 2) extreem vermageren, reden zijn tot het uitblijven van regels...Probeer je iets minder druk te maken misschien...?
(en je kan binnen een week misschien nog eens een zwangerschapstest ondergaan...wie weet??)



inge

 Meld misbruik27-9-2007 18:53:43

pieps!
Misschien heb je ondertussen al wat meer nieuws ivm je maandstonden... Ik kan meedelen dat een zwangerschapstest die je zo koopt in de winkel of apotheek niet 100% betrouwbaar is... Als ik van jou zou zijn, ging ik eens langs bij de huisarts en een bloedafname geeft je wat meer zekerheid!

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...