Terug naar overzicht
Hey,Ik ben Nathalie en ik trouw op 08/08/2008 met mijn verloofde David. De trouw gaat door in Oosterzele.Bij ons is het een populaire datum, want voor de wet is het al volzet. Wij hadden de laatste plaats om half elf.groetjesNathalie
Omdat wij hier geen datum/uur op voorhand kunnen reserveren kozen we uiteindelijk voor een weekje vroeger. Hier kan zowiezo alleen in de voormiddag getrouwd worden op 08/08 wegens kermis. Door de kermis kan je ook niet met het vervoer tot bij het stadhuis.+ 'k Wou niet het risico lopen dat alles geregeld was en dan uiteindelijk niet eens voor de wet kunnen trouwen... Vandaar een weekje vroeger, maar eigelijk had ik liever 08/08. Hier hoor ik die datum ook geregeld vallen, dus denk wel een populaire dag!
heylaik ben Danielle en ik trouw met mijn vriend (ahum verloofde, klinkt nog steeds raar..)Dieter ook op 08/08/2008... Ik wilde heel graag een speciale datum, en mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd op mijn 25e verjaardag (07/02/2007, ook best wel een grappige datum). Ik had al een paar jaar gezegd dat ik heel graag op een speciale datum wilde trouwen (liefst 20/07/2007 of 07/07/2007) maar dat was al te kort bij... dus daarom 08/08/2008!! Ik kijk er al enorm naar uit en kan niet wachten tot we aan de voorbereidingen kunnen beginnen. Veel liefsdanielleps ah ja wij trouwen in Rijkevorsel, naar mijn weten zijn we voorlopig met 2 koppels hier...
wij trouwen ook op 08/08/08, zowel voor de wet als voor de kerk (Nazareth)
Wij trouwen ook op 08/08/08 en dit te MerelbekeHeel populaire en heel mooie datum!!!
Ook wij trouwen op 08/08/08 in Sint-Niklaas! Heel toevallig hebben we deze datum gekozen toen bleek dat geen zaterdagen meer vrij waren in die periode...Ps Leentje uit Nazareth: 'k Wens je alvast een dikke proficiat (de andere bruidjes ook natuurlijk)... Ik ben zelf ook van Nazareth en woon pas sinds een paar maand in Nieuwkerken-Waas. Wie weet kennen we elkaar... :)
Hey,Wij trouwen ook op 8 aug 2008 te Haaltert, naar mijn weten nog steeds de enige!GroetjesNele
Wij trouwen ook op 08/08/2008, dit gaat door in Sint-Niklaas, we hebben al gereserveerd voor 14.00uur, maar moeten het nog vast laten leggen, normaal blijft deze plaats vrij voor ons. En het feest gaat door in sint-Gillis-Waas. Groetjes, Bianca
hallo , wij trouwen ook op 08/08/08 omdat we ook graag een speciale datum wilde onze trouw gaat door in meerhout groetjes
Hey Bianca! Jullie zullen dan een uurtje eerder getrouwd zijn dan wij... :) Spannend!
Hey,Wij trouwen ook op 08/08/08! We wilden graag in de zomer van 2008 trouwen en dan bleek dit toch de plezantste datum! Wij toruwen ook in Merelbeke, Petra. Trouw je ook voor de kerk daar?GreetzEvelien
Hey evelyn!Ben jij ook van st-niklaas of van in de buurt? Heb je al veel kunnen regelen en zo? Voeg mijn mail anders maar toe.biancaV001@hotmail.com
Hallo,wij trouwen ook op 888. 8 is voor ons beiden eens geluksgetal, dus we zeiden al jààààren dat dit onze dag moést worden. Behalve de wet (hier in Antwerpen is het écht 6 maand + 2 weken, heb ik al voor gebeld en gemaild) ligt al alles vast. Daar zijn we blij om, want we horen langs alle kanten van andere koppels die ook dan de grote stap zetten...Groetjes,Karlowww.080808.tk