Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rolls royce huren

21-9-2007 9:20:54
hallo bruidjes

ik ben van west-vlaanderen en vroeg me af of iemand weet waar ik een rolls royce silver cloud zou kunnen huren voor ons huwelijk. Ik heb al geïnformeerd bij cloosterhof tielt maar zij waren bijzonder kortaf en onvriendelijk. cady cars renting ieper daarentegen was zeer vriendelijk; kent iemand nog een plaats in west-vlaanderen waar ik voor een rolls terecht kan en de prijs?

Sandra 25/07/08

Sandra
25-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 490

Lore
12-4-2008
 Meld misbruik21-9-2007 12:00:21

wij huren onze auto's bij corona in brugge. heel vriendelijke mensen en grote keuze, ik denk dat ze ook een rolls royce verhuren. de prijs valt ook heel goed mee!
je moet eens zien bij: http://www.corona-brugge.be/wagens/bruidswagens.asp

succes ermee!

Sofie
13-9-2008
 Meld misbruik21-9-2007 21:25:03

Hallo,

Ik ben ook van west-vlaanderen en wij hebben ons vervoer geregeld via ceremonie roger in Meulebeke. Hele vriendelijke mensen, goeie prijs. Mijn zus heeft toen zij trouwde haar vervoer ook door hen laten doen en ze was vree content.
www.ceremonieroger.be

Groetjes

Saar
19-7-2008
 Meld misbruik22-9-2007 8:41:59

Hey Sandra,
Kijk eens via http://ceremoniewagens.startpagina.be/ .
Misschien vind je via deze site wat je zoekt. Veel succes!!
Saar
(19/07/2008)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...