Terug naar overzicht
wij hebben snoepzakjes gemaakt met een potlood en slijper (van die serie met bewegende diertjes verkopen ze bij ava)
Hoi,Wij hebben een doosje cornflakes gegeven en met een leuk lintje werd daar een badeentje of een kinderwashandje aan vastgemaakt.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Wij hebben zelf snoepzakjes gemaakt. Wij hebben in de Makro snoep en zakjes gaan kopen en dan zelf gemixt. En dan gewoon een kaartje aan gehangen met onze naam en de datum erop. Veel succes alvast!
ik heb van die lexi bollen , met daarin snoepjes en een badeendje. daaraan haabne we dan een kaartje gehongen van een eendje als bruid en bruidegom met onze namen en datum eropgroetjes Kelly29/09/2007
Hey,Wij hadden een 'boeket' lollies.Het zijn 10 lollies in de vorm van een bloem en dan samengebonden als een boeketje met transparante folie rond.Je vindt ze op eucalypta.com ('tulpen uit Amsterdam').Ze komen uit Nederland maar werden heel snel geleverd (we hadden ze redelijk laat besteld).Iedereen vond ze tof en lekker.Groetjes, Sissi(118 dagen getrouwd)
Hoi, Wij hadden een knuffelbeertje en daaraan een doosje rozijntjes (van de Jip en Janneke collectie van hema). Het doosje was omgevormd tot rugzakje. Het beertje had een kinderverhaaltje vast, nl. "Jip en Janneke trouwen". Groetjes,Ilse
Huh?? Nog nooit van gehoord dat je cadeautjes geeft aan de kindjes aan de kerk! Ik ken ook helemaal geen kindjes. Moet je dan iets voorzien? Voor't zelfde geld staat daar geen kind...
hallo,Ik wist eigenlijk ook niet of zoiets gedaan werd. We trouwen in augustus maar ben niet van plan om iets uit te delen, zijn ook niet zeker of er kindjes gaan staan en mijn toekomstige man;-)zegt ook dat zoiets hier in limburg niet word gedaan.groetjes en nog veel geluk met de voorbereidingen
Wij zakje snoep en bellenblazer aan.In zeeman of Hema, kost geen geld en toch heel leuk! :-).Succes!