Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Salons Mimosa (eeklo)/Bruidsmode Cony en Bruidshuis Ellen

20-9-2007 9:25:31
Hoi iedereen,

wat een originele vraag:-) heeft iemand ervaring met Cony of Ellen? Ik ga normaal in november de eerste keer passen maar weet nog niet goed wie ik eerst neem. Iemand tips?
Mijn feest is gepland in de Mimosa in Eeklo, ik heb er enkel positieve ervaringen maar wou toch nog eens de mening van andere mensen horen.

Bedankt!
Annelies
26/07/08

Annelies
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 436

Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik20-9-2007 9:52:52

Dag Annelies,
Mijn trouwkleed kwam van Cony en ik ben echt heel tevreden over de service. Ze zijn er ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam, je mag zelf jurken uit de raken halen (wat in veel bruidszaken niet mag), je mag er zolang mee rondparaderen als je wilt, ... Mijn vriendin heeft daar ook haar trouwkleed gekocht en is er ook heel tevreden over.
Ze zijn zeker niet opdringerig, gaan niet proberen om je met allerlei extra dingen (accessoires) op te zadelen die je niet wilt of die je elders (goedkoper) kan krijgen maar zijn toch heel behulpzaam als je iets zoekt.
Ze hebben o.a. een groot aanbod uit de collecties van Linea Raffaelli en Rembo, maar je vindt er ook wel andere merken.
Ik vind Cony een echte aanrader!
Maaike

Debbie
7-9-2007
 Meld misbruik20-9-2007 11:34:01

Hoi Annelies,

Ik ben bij beide geweest en was bij alletweee tevreden over de service.
Het enige verschil is dat het er bij Ellen net iets persoonlijker aan toe gaat. Je krijgt iets te drinken aangeboden terwijl overlopen wordt welk budget, welke stijl, ... je voor ogen hebt.
Je heb ook een eigen assistente en een apart kleedkamertje zodat je niet rechtstreeks in de winkel komt te staan en je dus wat meer privacy hebt.
Bij de laatste pasbeurten werd bij mij door 2 verkoopsters gecontroleerd of de lengte wel goed was enzo, je mag er dus zeker van zijn dat alles in orde is! Ik heb bij Ellen mijn droomjurk gevonden! En iedereen was echt sprakeloos, ze vonden het allemaal supermooi!

groetjes en veel succes bij je zoektocht!

Lenie

Meld misbruik20-9-2007 17:24:30

Ik ben ook bij alle twee geweest. Zeer positief bij Cony is dat je daar inderdaad alles zeer goed mag en kan bekijken. Je mag zomaar alles uit de rekken nemen en passen wat je wil. Bij Ellen heb je dan wel een veel ruimere keuze! Maar... daar nemen zij het uit de rekken voor jou en kan je niet naar alles kijken. Ik heb mijn kleed tenslotte gekocht bij Decotex in Gent (Anne Belin). Veel succes bij de zoektocht!

Laurie

Meld misbruik21-9-2007 6:56:25

Hey,

Morgen loop ik in de suite met een jurk van bij Cony. Ik vond wel dat ze me weinig hebben geholpen toen ik kwam kiezen. Achteraf hebben ze dan wel gezegd dat ik een goede jurk voor mijn figuur had gekozen, maar ik had liever tijdens het kiezen zelf ook wat meer raad gekregen. Het was wel zo dat de bruid zelf ook mee was, haar moeder en haar zus en dan nog eens mijn moeder. Veel volk dus. De moeder van de bruid is meer geholpen geweest. Ik vind wel dat enkel Cony er iets van kent. De andere verkoopsters die kennen er niet veel van. Iemand had mijn top helemaal verkeerd ingespeld en Cony heeft het dan volledig uit elkaar gehaald en opnieuw gedaan. Woensdag zijn we onze outfit gaan halen en toen heeft ze op het moment zelf ook nog wat kleine aanpassingen gedaan (vb drukknoppen op mijn sleepje zodat hij omhoog kan op het dansfeest, meer zichtbare split bij mijn tante).
Onlangs ben ik ook zelf mijn trouwjurk gaan kiezen en ik ben naar een kleinere winkel geweest, waar ze me meer hebben geholpen. De bruid is natuurlijk wel anders dan iemand in de suite hé. Ik wist welke jurk ik wou en die is het ook geworden. Ik moest dus niet veel andere modellen aanpassen. Er is wel heel veel keuze bij Cony.

Met Salons Mimosa heb ik een wat minder goede ervaring.Toen ik belde om de zaal eens te komen bezichtigen had ik een man aan de lijn die heel moeilijk deed. Het was precies of er kwam nooit eens iemand op voorhand kijken. Ik heb een maand moeten wachten om te mogen gaan kijken en hij maakte ook duidelijk dat ik op dat moment zelf moest beslissen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dan niet meer ben geweest. Misschien had ik toevallig de verkeerde persoon aan de lijn... Ik had er anders wel goede commentaren over gelezen.

Groetjes en veel succes!
Laurie

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik21-9-2007 17:37:26

Waar zijn die winkels van Conny en Ellen? Klinkt wel goed eigenlijk.

Sofie
13-9-2008
 Meld misbruik22-9-2007 13:48:45

Hallo Annelies,

Mijn zus heeft haar kleed gekocht bij Cony en was heel tevreden. De service was heel goed. Ik ga alleszins ook eens bij cony een kijkje nemen en ga zeker begin volgend jaar naar de modeshow. Een andere winkel waar ik ook ga kijken is Scarpelini in oostende. Er zijn veel mensen die k ken die ook heel tevreden zijn van die winkel.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...