Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  19-9-2007 20:59:50
we zijn aan het kijken om op huwelijksreis te gaan, maar dit lijkt me erg duur
bij welke reisagentschappen boeken jullie en hoeveel kost het gem.?
we doen altijd actieve vakanties, maar zouden nu toch eens een relax vakantie willen
naar waar gaan jullie?

groetjs

ulrike

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 401


sabrina
27-10-2007
 Meld misbruik19-9-2007 22:08:44

hey als wij op reis gaan dan boeken wij altijd via sunjets, dat is niet zo duur als de meeste andere maatschappijen
wij gaan voor 7 dagen op huwelijksreis naar gran canaria
sabrina
27/10/2007



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik20-9-2007 17:13:52

De prijs valt bij ons wel mee: we gaan in mei naar Griekenland (Cycladen). Hoe en wat moeten we nog vastleggen, maar we gaan boeken via Uniglobe, omdat zij een soort huwelijksreislijst hebben. Er zouden wel beperkingen op zijn, dus we gaan binnenkort eens horen hoe dat zit...

Sunjets kan ik ook aanraden, zijn er deze zomer mee naar Corfu geweest, en het scheelde 100 euro in totaal (dus 50 euro pp) met Jetair, voor klakhetzelfde!

Groetjes,

Tania



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik20-9-2007 17:14:41

PS: Ik denk dat wij rond de 1500 euro pp zitten voor 2 weken, wel "luxe" (met VIP selection of Pegase)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums