Nu Online
Momenteel zijn er 312 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof ten bosse

  19-9-2007 18:40:02
Hallo,

Wij trouwen op 4 juli.
Ons feest zou door gaan in Hof ten bosse te Heusden.

Zijn er koppeltjes die daar al ervaring mee hebben met die feestzaal?

Persoonlijk heb ik al veel goeie reacties gehad van Hof ten bosse.

Groetjes


Kimberly
4-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 403


Christel
30-6-2007
 Meld misbruik20-9-2007 8:17:01

dag Kimberly

Wij zijn op 16 juni in Hof ten Bosse getrouwd en het was echt ongeloofelijk goed.
Vele mensen zijn achteraf bij ons gekomen om echt gemeend te zeggen dat ze het super goed vonden. Niemand heeft iets weten op te merken (en dat doen ze normaal wel)
Vooral hun dessertbuffet is de max
Als je daar als bruidskoppel vooraan de taart staat aan te snijdenbrengen ze ondertussen "karren vol" ander lekkers , op de achtergrond de bellenblaas en kleurige spots , iedereen die met zijn serviet meezwaait, dan echt, dan krijg je kippenvel alom....
Wij hebben ook de bruidssuite genomen , super !
Dan steken ze 's morgens vroeg voor jou ook de jacuzzi aan, en krijg je champagneontbijt.

Ik zou zeggen, zeker doen !
t wordt het feest van jullie leven!

groetjes
Christel




Annelies
26-7-2008
 Meld misbruik20-9-2007 9:13:33

Hoi,
ik ben zaterdag naar Hof Ten Bossche geweest voor het huwelijk van mijn beste vriendin. Het was echt FANTASTISCH. Het was één van de beste zalen die ik al meegemaakt heb. (en ik heb al behoorlijk wat feesten gedaan:-) Ook het vervoer naar de feestzaal met de shuttle busjes was de max. Niet twijfelen het zal zeker in orde zijn.

Annelies
26/07/08
PS: mijn feest gaat door in de Mimosa in Eeklo en is ook een zeer goede zaal.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...