Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nieuwe collectie linea is uit!!!

19-9-2007 18:34:21
Hoi hoi,dag toekomstige bruidjes. ik heb net op de site van linea raffaelli gekeken en de nieuwe collectie 2008 is uit. Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje tegenvallen. Ik vind de collectie van 2007 mooier! Er zitten veel grijstinten in de nieuwe collectie.
Succes met het zoeken van een kleedje.
Groetjes

Eva
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 315

lien
16-2-2008
 Meld misbruik19-9-2007 18:37:44

Ik dacht net hetzelfde als ik het zag... ben superblij dat ik niet gewacht heb op deze collectie maar al gekozen heb uit de collectie 2007!!!
Succes aan al de bruidjes die hun droomjurk met wauw-factor nog aan het zoeken zijn!
Lien x

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik19-9-2007 18:40:01

Hoi lien,
Ja hé, een tegenvaller. Ik heb mijn kleedje ook nog niet hoor. Zouden ze nog kleedjes hebben van de collectie 2007??? Vraag me dat eigenlijk wel af. Mss niet zoveel keuze meer.
Groetjes

Sanneke
24-5-2008
 Meld misbruik19-9-2007 19:09:46

Awel hier de ook van die mening ik vind het ook een beetje tegenvallen vind de collectie van 2007 ook mooier
Er zijn vast nog wel jurken van de vorige collectie

grts

Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik19-9-2007 20:37:59

Hallo,

Geen nood bruidjes.
De collectie van 2007 is er zeker nog.

Ik heb een kleedje die ik heel graag zie van de colletie 2007.

Heb gebeld naar de winkel in Brugge en ik kreeg als antw dat de collectie van 2007 nog doorloopt volgend seizoen.

Groetjes
Kimberly

Laurie

Meld misbruik19-9-2007 20:58:14

Hey!

Ik heb onlangs ook mijn jurk gekocht uit de collectie van 2007. Ik was al heel bang dat ik nu een andere mooiere jurk zou zien, maar ook ik vind de vorige collectie mooier. Ik heb wel gezien dat je de jurken in grijstinten ook in het wit kan krijgen.
Plus je kan een jurk tot 2 jaar na verschijnen bestellen, maar wel alleen als de stof nog beschikbaar is.
Groetjes,
Laurie

lien
16-2-2008
 Meld misbruik20-9-2007 9:47:44

Inderdaad... The Conceptstore in Brugge heeft ook mij verteld dat mijn kleedje er volgend seizoen ook nog zal inzitten net zoals vele anderen... Geen nood dus, je kan nog perfect kiezen uit die collectie (die trouwens ook nog op de site staat)...
heel veel succes!!!!
x

A.
1-1-2020
 Meld misbruik21-9-2007 17:25:07

Ik ben vorige week bruidskleedjes gaan passen van linea collectie 2008, en er zater er toch wel mooie jurken tussen. Ik wou ook eerst een jurk van 2007 tot ik mijn waw jurk aanhad, een van 2008 met een grijze rok, prachtig gewoon. Ik had zelf 3 wawjurken van die nieuwe collectie. Ik had ze ook op internet gezien en had zoiets van bah, die zijn niet mooi, maar inderdaad niets was minder waar tot ik ze aanhad.

groetjes

Marijke
16-8-2008
 Meld misbruik22-9-2007 9:29:43

Hoi Eva,

Ik ben donderdag mijn in Hasselt bij linx geweest om kaarten voor de modeshow te halen. Heb toen ook een boekje meegekregen met de collectie van 2008...

Ik vond het precies ook wel tegenvallen, in de de collectie van 2007 zitten meer modellen die mij aanspreken... .

Maar niet alle modellen staan natuurlijk op de site of in de boekjes, dus hoop ik stiekem dat daar nog wel iets tussen zal zitten...

Het verwerken van 2 kleuren in trouwjurken (zo echt uitgesproken: rok en topje in verschillende kleuren) zal waarschijnlijk een gewoonte moeten worden... Denk dat we die stijl niet gewoon zijn en dan zo iets hebben van: verdorie, wat is dat???

Misschien binnen enkele maanden zeggen we: tja dat is toch normaal??? :-)

Groetjes
Marijke
16/08/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...