Terug naar overzicht
Hallo Petra,Wij zijn op 25 augustus getrouwd en hebben de ringen ook, via beertjes, door de kindjes laten brengen.Ik heb hiervoor bij Veritas haarspeldjes (knijpertjes met een wit roosje) gekocht. Je moet maar eens gaan kijken bij Veritas ze hebben een volledig "trouwhoekje" met haaraccesoires, ringkussentje enz.Dit was heel eenvoudig om vast en los te maken. Wij hadden aan de ouders van de kindjes onze ring gegeven en gevraagd om die even vooraleer de zegening van de ringen vast te maken. Omdat wij vreesden dat de ringen anders zoek zouden raken!!!Veel succes en groetjes,Tanja25 dagen getrouwd!
Hoi Petra,Dat is een schitterend idee. Ik had ook zo iets op het oog maar wij hebben een kussentje gekregen van vrienden daarmee... Ik heb wel al beertjes gezien van Me to You die een doosje vasthouden speciaal voor ringen in te steken. Ik denk dat er zelfs bestaan met trouwkleren aan.Groetjes en nog veel plezierNathalie080808
Bedankt, Petra!Je hebt me net een idee gegeven om mijn zoontje met zijn (heilig verklaarde) lievelingsknuffel de ringen te laten brengen!Groetjes, Griet02-02-2008
hey mijn petekindje zal de ringen brengen die bevestigd zijn op een kussen van cars waar hij verzot van is sabrina27/10/2007
HEY TEGENWOORDIG HEBBEN ZE HEEL VEEL ME TO YOU BEERTJES.WIJ HADDEN OP ONZE TROUW EEN HARTJE MET DAAROP EEN BEERTJE VAN ME TO YOU EN LINTJES MET ONZE NAAM EN DATUM VAN DEN TROUW.HEEL SPECIAAL.GROETJES WENDY18/08/07