Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen aan beer?

19-9-2007 14:04:05
Hallokes iedereen,

Binnen 10 dagen trouwen wij en ik ben van plan om mijn klein nichtje de ringen te laten brengen, maar dan wel samen met mijn broer, want ze is nog wel wat jong! (20 maanden) Ik had in gedachten om een beer te nemen en de ringen eraan te hechten. Maar hoe? Met een lintje, een veiligheidsspeld is gevaarlijk voor kleine kindjes...

Weten jullie hier oplossing voor?

Dank je,

Groetjes Petra
www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl

Petra
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 384

Tanja
25-8-2007
 Meld misbruik19-9-2007 14:18:53

Hallo Petra,

Wij zijn op 25 augustus getrouwd en hebben de ringen ook, via beertjes, door de kindjes laten brengen.

Ik heb hiervoor bij Veritas haarspeldjes (knijpertjes met een wit roosje) gekocht. Je moet maar eens gaan kijken bij Veritas ze hebben een volledig "trouwhoekje" met haaraccesoires, ringkussentje enz.

Dit was heel eenvoudig om vast en los te maken. Wij hadden aan de ouders van de kindjes onze ring gegeven en gevraagd om die even vooraleer de zegening van de ringen vast te maken. Omdat wij vreesden dat de ringen anders zoek zouden raken!!!

Veel succes en groetjes,

Tanja
25 dagen getrouwd!

Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik19-9-2007 14:26:03

Hoi Petra,

Dat is een schitterend idee. Ik had ook zo iets op het oog maar wij hebben een kussentje gekregen van vrienden daarmee... Ik heb wel al beertjes gezien van Me to You die een doosje vasthouden speciaal voor ringen in te steken. Ik denk dat er zelfs bestaan met trouwkleren aan.

Groetjes en nog veel plezier
Nathalie
080808

Griet
2-2-2008
 Meld misbruik19-9-2007 21:34:42

Bedankt, Petra!
Je hebt me net een idee gegeven om mijn zoontje met zijn (heilig verklaarde) lievelingsknuffel de ringen te laten brengen!

Groetjes, Griet
02-02-2008

sabrina
27-10-2007
 Meld misbruik19-9-2007 22:43:08

hey
mijn petekindje zal de ringen brengen die bevestigd zijn op een kussen van cars waar hij verzot van is
sabrina
27/10/2007

wendy
18-8-2007
 Meld misbruik20-9-2007 9:32:07

HEY

TEGENWOORDIG HEBBEN ZE HEEL VEEL ME TO YOU BEERTJES.WIJ HADDEN OP ONZE TROUW EEN HARTJE MET DAAROP EEN BEERTJE VAN ME TO YOU EN LINTJES MET ONZE NAAM EN DATUM VAN DEN TROUW.HEEL SPECIAAL.

GROETJES WENDY
18/08/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...