Terug naar overzicht
goeie vraag!! we wilden dat ook doen! al een chance dat jij daaraan denkt want wij hadden daar echt niet bij stil gestaan
ja,ik zou niet graag een of andere boete betalen :-).maar ik vind nergens op het internet de firma of persoon die deze kaartjes 'ontwerpt" Iemand dat hiervan kalender waar gegevens opstaan?
Ik denk dat, zolang je dat niet gebruikt voor commerciële doeleinden, je geen probleem hebt...
Dag Dorien,Je moet je geen zorgen maken over het gebruik van die prentjes. Inderdaad als het niet commercieel is is er geen probleem. Let wel op: op je enveloppen laat je ze beter achterwege. Als je op internet tikt Liefde is ofwel Love is dan kun je de stichter terugvinden. Een zeker Kim.Wij hebben een prentje gebruikt voor op het misboekje.Veel succes.Groetjes nele29/09/2007
wij hadden bij de geboorte van ons zoontje flesjes cava, met daarop etiketten met zijn naam. Nu hadden we daar 'champagne matthias' op gezetVolgens onze traiteur van babyborrel was dat strafbaar. Maar zeg... het is wel HEEL beperkt gebruiken he.. paar uitnodigingen en menu's; lijkt me straf dat ze daar over gaan vallen
Hoi,Ik denk dat je je inderdaad geen zorgen moet maken als het niet voor commerciele doeleinden is.Wij hadden voor de uitnodigingen, menu en misboekje een prent gebruikt van Jack Vettriano (schilder). Op de menu's en misboekjes het ik er in mini de titel van het schilderij en schilder bijgetzet - om zeker te zijn.Maar 'k zou me niet te veel zorgen maken het is voor persoonlijk gebruik heGroetjesKristel
Hallo,wij hadden bij onze trouw Liefde is... een beetje als rode draad. Wij hebben deze prentjes gebruikt voor onze uitnodigingen, menu's, enveloppendoos, gastenboek, misboekjes. Wij hebben geen problemen ondervonden. Het is niet commercieel dus ja. Een heel leuk en dankbaar thema vonden wij het.Groetjes,Isabel
Bedankt voor alle reacties! ga ze wel gebruiken denk ik :-).Zal ze niet teveel gebruiken, niks mis mee dan...Danku iedereen! :-)