Terug naar overzicht
Hey,Wanneer de exacte datum is dat die magazines uitkomen weet ik niet (ben er al even uit).Het klopt dat je inderdaad maar ten vroegste 6 maand op voorhand je datum kan vastleggen in Ninove.Toen ik zei dat dat misschien een probleem zou zijn voor 07/07/07 (we twijfelden om die datum te nemen) dan antwoordde men: "Dat zou moeten lukken zeker".Met zo'n antwoord ben je ook niet veel.Ik kan je alleen maar aanraden om dag op dag 6 maand op voorhand te gaan als het gemeentehuis open gaat als je echt 100% zeker wil zijn.Groetjes, Sissi(116 dagen getrouwd)
Hoi,Wij trouwen ook op 08.08.08.Wij doen dit in Hoboken.Ook hier kunnen wij pas 6 maanden op voorhand de datum vastleggen, ze hebben ons wel gezegd dat een datum nooit vol kan zitten. Dat we er dus zeker bij kunnen, ze beginnen gewoon vroeger indien nodig.voor je gaat kamperen voor de duur van je gemeentehuis kun je dit best even nachecken. Wij gaan toch ook wel dag op dag 6 maanden van tevoren gaan.GroetjesGwendy08.08.08
De nieuwe for lovers ligt vanaf 28 september in de winkel!
hallo,op de site van for lovers staat dat hij vanaf 26 september in de winkel ligt.Veel succes en plezier met de voorbereidingen