Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Sandra : Schildersezeltjes

19-9-2007 9:50:44
Beste Sandra,

Ik las hier op het forum dat jij gebruik maakte van schildersezeltjes en kadertjes op de tafels (leuk ideetje trouwens met die 'liefde is..')
Verkoop je nog steeds die schildersezeltjes?
Ik zou namelijk erg geinteresseerd hierin zijn!

Alvast bedankt!

Stefanie

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 314

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik19-9-2007 11:30:39

Als je meer informatie hebt, ik ook!!!

tania.moerenhout@vub.ac.be

Groetjes,

Tania

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik19-9-2007 12:47:06

Hey,

Ik ben niet Sandra maar wou gewoon even zeggen dat je zo'n ezeltjes en kadertjes kan kopen in Ikea (moest Sandra er niet genoeg hebben).
0,5 e voor de ezeltjes en 1,5 e voor 3 kadertjes dus ook elk 0,5 per stuk.
Voor een setje betaal je dus 1 e.
Wij hadden er één per koppel en daar stak de menu in. Dat mochten ze dan meenemen als bedanking en nadien kregen ze een foto toegestuurd die erin past.

Groetjes, Sissi
(116 dagen getrouwd)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...