Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenkjes

  15-10-2003 15:59:26
wie kan me vertellen waar ik lege beugelflesjes kan vinden, om likeur in te doen. vroeger vond je ze nog makkelijk, maar nu blijkbaar niet meer. ik weet dat ze gevuld bestaan, dan kosten ze ong €2,80 per stuk en dit vinden wij redelijk veel. maar, ja als we ze niet leeg vinden, moeten we wel gevulde kopen é.
je kan me mailen cdn_919@hotmail.com

catherine
4-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1261


Evelien

 Meld misbruik16-10-2003 7:22:55

Hey Catherine,

ik denk dat zo'n flesjes nog te vinden zijn in winkels voor doopartikelen (www.vanhalst.be , onder etalage staat er een voorbeeldje). In de meeste winkels kan je ze zowel gevuld als ongevuld kopen. Misschien ook eens kijken in een AVA-winkel, daar hebben ze ook veel 'geschenkverpakkingen'.

veel plezier met je zoektocht!
Evelien



Miet

 Meld misbruik16-10-2003 19:24:28

hi catherine

volgens mij vind je van die flesjes ook in de "dille & kamille"-winkels

groetjes
miet



Bianca
1-3-2004
 Meld misbruik16-10-2003 20:17:53

Ik heb eentijdje geleden zo flesjes zien staan bij Blokker (grote en kleine) en bij AVA kan je die ook vel vinden


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...