Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekjes

18-9-2007 17:52:49
hoi iedereen,

Ik heb dit reeds eens gevraag denk ik. Ik ben zo stilletjes aan bezig met ons misboekje samen te stellen maar ik zoek enkele voorbeelden want ik weet wat ik er allemaal in wil maar niet echt de structuur. Is het mogelijk mij te laten weten waar juist je kan kijken of hebben jullie zelf voorbeelden? Je mag ze mij altijd mailen naar david.lampens@telenet.be.
En was het bij jullie ook zo dat je precies op wolken loopt en wat er ook gebeurt je kan het allemaal aan. Ik voel mij echt gelukkig nu en aan iedereen die gaat trouwen en reeds de stap heeft gezet een dikke proficiat van mij en David.

vele groetjes
Nathalie

Nathalie
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 299

maureen
10-5-2008
 Meld misbruik19-9-2007 15:41:36

hallo nathalie,

kijk eens bij dit koppeltje dan heb je al een voorbeeld en gewoon op google misboekje in typen dan heb je ook al enkele voorbeelden die je kan afhalen
www.jeroenenanke.trouwen.com
zo hebik er ook enkele vanhet net gehaald.

groetjes

Maureen
10/05/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...