Terug naar overzicht
Ik ben er geweest, en mijn trouwjurk gekocht.Mijn reactie staat in een topic van een paar dagen geleden...
hej,onder welke naam/topic dan?Groetjes!
Ik zal het nog even uit de doeken doen! Het is al een paar dagen geleden, en de topics gaan hier zo snel dat ik het zelf ook precies niet meer vind...Ik heb er dus vorige vrijdag mijn kleedje gekocht. Ze hebben nog een paar kleedjes van 2007 maar morgen komt de collectie 2008 binnen. Wat mij betreft, niets dan lof over deze winkel. Ik was er eerst eens binnengesprongen tijdens mijn middagpauze, maar dat was niet zo ideaal (te stressy en zo). Ik ben dan teruggegaan met mijn mama voor het nodige advies, en vooral ook omdat zij betaalde.Er is een nederlandstalige verkoopster, zij heeft mij ook geholpen. Enkel op woensdag is ze er niet. Ze is heel behulpzaam en weet meteen wat bij je past qua stijl (eerst zeggen wat je niet/wel graag ziet en) en qua lichaamsbouw.De winkel zelf is niet supermodern. Ik bedoel hiermee dat het iets olf-fashioned heeft met rode tapijten en kristallen lusters. Maar dat is iets dat mij totaal niet stoorde, het had zelfs iets charmants.Ik ben uiteindelijk voor de eerste jurk gegaan die ik paste (het gekende waw-effect). In totaal kwam het op een kleine 700 euro. De jurk zelf koste 403 euro (er was 30% afgegaan), dan de onderrok, de bijhorende stola, en een stukje voor in het haar. De verkoopster (ik weet haar naam niet) steekt meteen je haar op met van die kleine speldjes, doet een juweeltje rond je hals, knoopt de stola mooi. Zo heb je een idee van het totaalbeeld he!Ze vertelde me dat ze nooit jurken boven de 1000 euro hebben.Binnen enkele maanden moet ik terug voor de retouches, die betaal je wel apart, maar zijn nooit meer dan 125 euro. Tegen dan moet ik ook schoenen hebben en de lingerie. Schoenen hebben ze er ook, maar ik had geen zin meer om te passen. Vermits ik hier in Brussel werk, kan ik dat wel even gaan doen op de middag of zo...Voilà, ik hoop dat je daarmee geholpen bent!
Geweldig! moet ik toch eens gaan kijken :-).ik zal dan wel vragen naar de nederlandstalige mevrouw want zoooo schitterend is mijn frans niet :-).mijn schoenen zal ik ook moeten kopen in een aparte winkel, aangezien mijn schoenmaat 43 :-S.bedankt voor de uitleg!!!!
Oei, ik herlees hier mijn berichtje. Ik bedoel dus old-fashioned...