Terug naar overzicht
Hallo Sarah,In België wordt de taak van de ceremoniemeester meestal door een beroeps uitgevoerd. Meestal vind je deze service inderdaad bij begrafenisondernemers of mensen die ceremoniewagens verhuren. In Nederland wordt deze taak blijkbaar meestal uitgevoerd door een goede vriend van het koppel en staat die ook vermeld op de uitnodiging.Aan een adres kan ik je niet helpen, ik ben niet van jouw streek.
Hey Sarah,Wij trouwen volgend jaar in Retie.Als ceremoniemeester hebben wij Pierre Loncin uit Berchem geboekt.Je kan zijn gegevens vinden op www.ceremonie-loncin.be Het is een heel vriendelijke man die ook veel uitlegt geeft ( indien nodig over de telefoon ).Reken er wel op als je een afspraak maakt, dat je minstens een uur bij hem binnen zit.Hij is niet duur en we hebben ook al goede commentaren over hem gehoord.Hopelijk heb je hier wat aan.Groetjes,Kelly
Ik heb hier op de site een tijdje geleden ook een oproep gelanceerd omdat ik geen ceremoniemeester vond in Vlaams-Brabant.Ik kreeg toen van iemand de naam Eddy Wouters uit Deurne door (http://www.ceremonie-wouters.be ) Die vraagt voor ons dan wel iets meer omdat hij van verder moet komen maar Turnhout is misschien geen probleem. Wij hebben inmiddels een eerste gesprek gehad en wij zijn héél positief over deze man. Hij heeft veel ervaring en geeft heel goeie tips. Hij denkt aan zaken waar je zelf nooit aan zou denken.Dit is géén begrafenisondernemer. Deze man is ceremoniemeester in bijberoep.Groetjes, Katleen
alvast bedankt!!!Een uur er binnen zitten vind ik geen probleem... dan weet je tenminste dat ze het serieus nemen!Ik ga direct eens kijken. Bedankt!
Hey!wij hebben ook Eddy Wouters uit Deurne. We trouwen volgende week zaterdag, dus we hebben al meer dan 1 contact met hem gehad. Hij is heel vlot, helemaal niet de stijve ceremoniemeester zoals je zou denken. Ik wou ook niemand die ook begrafenissen doet...Veerle29/09/2007
ik wacht vol ongeduld hun e-mailtje af...