Terug naar overzicht
Proficiat! Je hebt een hele fijne periode achter de rug zo te zien! :) Geniet er nog maar lang van na!Je bedankingen waren heel schattig en stijlvol tegelijk! Mag ik vragen waar je deze hebt gehaald of van welk merk dat komt?
Hallo Sarah!Jullie zagen er alletwee prachtig uit, het zijn hele mooie foto's. Mag ik vragen welke fotograaf je had? We zijn blijkbaar van dezelfde kanten, ik ben van zwijndrecht. Het is wel een leuk idee om je foto's op linkeroever te trekken. Misschien een ideetje voor ons...Geniet er nog van en dikke proficiat.www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Wow Sarah!Wat een mooie dag! Je klinkt erg gelukkig... Ook op de foto's zien jullie er stralend uit! Proficiat! Geniet ervan!Je doet ons nu nog meer uitkijken naar die 'big day'... GroetjesSofie
Hey Sarah!Wij zijn ook op 15 september getrouwd!Bij ons was het ook een dag om nooit te vergeten!Alles zat super goed mee!Van het begin van de dag tot het einde!Kheb wel spijt dat alles al over is en dat ik mijn kleed niet meer kan aandoen!Maar dat wordt binnenkort in ons nieuw huisje op een paspop gehangen!Hebben er dan toch nog plezier van!Nog veel liefde en geluk toegewenst!Liesbeth en Philip