Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksdagverzekering.

17-9-2007 11:32:03
hallo medebruidsparen.
onlangs las ik op internet iets over een huwelijksdagverzekering.nu is mijn vraag:hebben jullie ook zo`n verzekering afgesloten zo ja waarom of waarom niet.wat is er dan verzekerd en wat zijn de eventuele kosten hieraan.?
op internet vond ik maar een summiere uitleg hierover dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen

bedankt
groetjes wendy

wendy
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 436

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik17-9-2007 12:36:47

hallo!

Samen met mijn partner denk ik er aan om ook zo'n verzekering af te sluiten. Dit omdat onze huwelijksdag genoeg geld zal kosten; ongeveer het equivalent van een kleine auto. En een auto verzeker je toch ook?
Wij zullen onze verzekering waarschijnlijk bij Eurolloyd nemen. Zal ons ca. € 300 kosten. Ze komen enkel wel tussen bij de reeds gemaakte kosten. Op hun website vind je meer info.

Kim
26-7-2008
 Meld misbruik17-9-2007 14:00:10

Als je een familiale verzekering hebt is
je burgerlijke aansprakelijkheid voor het feest wel al gedekt.

L
26-6-2009
 Meld misbruik17-9-2007 17:19:06

wij denken ook aan zo een verzekering, maar zoals alle verzekeringen is t niet duidelijk tot wat je kan verzekeren (ook eurolloyd) en wat niet, wat je uiteindelijk wel nog zal betalen bij bijvoorbeeld ziekte of overlijden...
dus we wete niet zo goed raad

maureen
10-5-2008
 Meld misbruik17-9-2007 17:40:31

goedemiddag,

ik weet nu niet van waar jullie zijn, maar in belgie is dat enorm duur!
Ik heb da nagevraagt aan onze verzekeringsagent en die heeft uitgereken op hoeveel dat het zou komen en dat is iets van een 850€
De verzekering dekt dan de zaal, autos, fotograaf moest die kosten rekenen, maar ook niet voor alle gevallen, niet van we zijn als koppel uitelkaar dus we kunnen niet trouwen.
Dus hebben wij gezegt voor dat geld, nee we doen het niet, da is dan de extra voor onze huwelijksreis.
Want wat is de kans dat je dood ziek bent of in het ziekenhuis ligt de dag van je huwelijk? Die kans is normaal echt enorm klein.

Ik hoop je hierdoor iets meer weet

groetjes

Maureen
10/05/2008

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik18-9-2007 9:36:09

Als reactie op Maureen "Want wat is de kans dat je dood ziek bent of in het ziekenhuis ligt de dag van je huwelijk? Die kans is normaal echt enorm klein."
-> Shit happens :-)

Wij stellen ons huwelijk een jaar uit omdat ik ziek ben. Gelukkig waren de fotograaf en de mensen van onze zaal erg begripvol en laten ze ons voorschot gewoon meetellen voor volgend jaar. Ik weet niet of iedereen zo begripvol is...

Wij hadden/hebben ook geen verzekering omdat we een beetje rekenen op begrip van de mensen als je huwelijk niet kan doorgaan (omv een serieuze reden welteverstaan).

Groetjes!

Melissa

Meld misbruik18-9-2007 9:59:24

Je weet inderdaad nooit...

Wij trouwden normaal in juni 2008... paar weken terug kreeg mijn schoonmama echter het nieuws dat ze opnieuw uitzaaiïngen had door haar pancreaskanker en dat ze niets meer konden doen... volgens de dokters
zou ze maximaal nog een jaar kunnen halen ... het zal eerder korter zijn

Natuurlijk was ze meteen volle paniek want ja haar zoon die trouwt wou ze nog meemaken... dus hebben wij onze trouw verlegt naar 12 januari
Het is niet makkelijk te spreken over zijn mama haar dood en dat te linken aan de trouw maar wat als ze vlak voor de trouw toch nog sterft??
Zij zegt constant ... laat het doorgaan hé het moet doorgaan...
Maar in die omstandigheden zal het toch niet voor meteen zijn dus hopen ook wij op begrip van de zaal etc..

Volgens onze verzekeringsagent bestond er zo geen huwelijksverzekering :s

Laten we hopen dat God ons die dag toch nog gunt samen met haar

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...