Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk gevonden

16-9-2007 21:48:43
Vorige week heb ik mijn trouwjurk gekozen. Ik vond het zeer mooi en mijn ouders en de zus van mijn vriend ook. Maar nu twijfel ik een beetje... Het is zeeer eenvoudig en ben nu bang of het wel echt mooi ga zijn. ik heb al een paar nachten nachtmerries van. Stom hé.
Tis van Cosmobella nr 7227. Binnen enkele maanden pas ik het weer, hopelijk krijg ik dan weer een woow gevoel.

wat vinden jullie van mijn trouwjurk? gewoon in google "cosmobella 7227" intypen.
PS ik ben wel een paar maatjes dikker dan het model

els

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 245

kimberly
14-6-2008
 Meld misbruik16-9-2007 22:00:57

hey,

Ik vind het allesinds een mooie jurk! het is normaal hoor dat je twijfels krijgt , maar je zal zien alles komt goed!;)

groetjes xXx

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik16-9-2007 22:22:57

Ik vind dat jij een mooie jurk hebt gekozen hoor! Zelf ben ik van het principe dat hoe minder toeters en bellen er aan zijn hoe mooier dat het is. Jij moet immers die dag in jouw jurk stralen en niet omgekeerd! Wees ook maar gerust dat de mensen die met je zijn meegeweest eerlijk zijn.
Bij mij was het ook "neen afdoen, je poep is daarin te groot" etc. Maar als het goed was, was het "waw, die jurk hoort bij jou"
Zelf heb ik ook voor een sobere jurk gekozen. Het voordeel is dat je dan qua juwelen wat uitbundiger kunt zijn.

L
26-6-2009
 Meld misbruik17-9-2007 8:51:04

k vind het ook een héél mooie jurk! gewoon niet meer twijfelen!
en zoals iemand al zei: geloof me, de mensen die mee zijn vertellen geen leugens hoor! ze weten ook dat t voor je grote dag is en dat je je perfect moet voelen!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-9-2007 8:51:26

eenvoud maakt schoonheid he...

Nathalie
20-12-2008
 Meld misbruik17-9-2007 11:00:39

Ik vind het een prachtige trouwjurk! Waar kan je jurken van cosmobella kopen? Zijn ze erg duur?

Griet
2-2-2008
 Meld misbruik17-9-2007 11:16:46

Hoi twijfelaar,

Ik (ook een toekomstig bruidje, dus gefundeerde kitiek) heb even gekeken en...
Niet twijfelen, ervoor gaan! Prachtig kleedje! Ooit gehoord van de uitdrukking 'Less is more'? Dit is stijl, klasse!
Al het beste voor je grote dag,

Groetjes,

Griet

els

Meld misbruik17-9-2007 18:07:47

merci voor de reacties, voel me toch al beetje beter.

@ Nathalie

Mijn jurk komt van Oostende bij Azzurro. Ze zijn daar zeer vriendelijk. En de prijzen vallen echt zeer goed mee. Het kost +/- 800 EUR (je hebt er zelf nog goedkopere ook die ook zeer mooi zijn)

Nathalie
20-12-2008
 Meld misbruik19-9-2007 18:54:16

Els,

Bedankt voor de informatie! Ik had echt verwacht dat dat een superduur kleed ging zijn. Ik vind het echt prachtig. Ik heb zo'n mapje gemaakt met dingen die ik mooi vind (om mee te nemen naar de winkel) en de jouwe staat op nummer 1 :-)
Helaas is Oostende de andere kant van het land voor ons ... Ik ga hier eens op zoek gaan.
Geniet van je trouwdag!

Nathalie
20-12-2008
 Meld misbruik19-9-2007 18:54:25

Els,

Bedankt voor de informatie! Ik had echt verwacht dat dat een superduur kleed ging zijn. Ik vind het echt prachtig. Ik heb zo'n mapje gemaakt met dingen die ik mooi vind (om mee te nemen naar de winkel) en de jouwe staat op nummer 1 :-)
Helaas is Oostende de andere kant van het land voor ons ... Ik ga hier eens op zoek gaan.
Geniet van je trouwdag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...