Terug naar overzicht
wanneer is die modeshow ?kan iedereen daar naar toenormaal heb ik mijn eerste pasbeurt 6 oktober in bruggehoe vind je de nieuwe collectie ?
HeyOp de Linea site staan de data vermeld maar de nieuwe collectie is echt waauw!Héél romantisch en vrouwelijk met van die openstaande kragen!Ik kreeg de catalogus vrijdag in de bus en was direct in de wolken.Ik had eigenlijk een kleedje gepast en op het oog uit de 2007 collectie maar ik heb besloten om nu nog een maand te wachten en zeker de 2008 te gaan passenGroetjesSophie18.04.2008
Sophie, waar heb je die catalogus besteld ?Ik zou die ook wel willen voor ik mijn eerste pas heb ik ben verzot op kragen, dat beloofd :-)
Hello, Ik ben ook enorm geïnteresserd in de nieuwe collectie. ik ben zaterdag bij Pierre-Yves gaan passen in Aalst maar ze hadden nog maar 4 jurken van de nieuwe collectie linea raffaelli. Volgende week ga ik naar Brugge, ik zou dus graag de hele collectie willen bekijken. waar kan ik een catalogus bestellen???????Merci!!!
HelabeekesDie kaarten kan je kopen voor de modeshow in Leuven Brabanthallen bij Linx op de vismarkt. Iedereen kan daar naartoe. Kaarten kosten 8 euro. ik heb de catalogus daar meegekregen (dus ni ergens besteld)GroetjesWendy
aan Alexandra:hey, ik ben gisteren bij linea raffaeli in Brugge gaan kijken en ze hadden nog bijna niets van de nieuwe collectie binnen, dus ik zou je aanraden om nog iets langer te wachten.Groetjes,Valerie
Hey!Sinds vandaag staat de nieuwe collectie van Linea Raffaelli op de website.Ik was zelf bloednerveus om te gaan kijken, want ik heb net een jurk gekocht uit de collectie van 2007. Gelukkig blijf ik nog steeds bij mijn eerste keuze!Veel plezier ermee!Groetjes,Laurie