Terug naar overzicht
Ik ben vaste klant bij Wax inc. in Wilsele (oude-Mechelsesteenweg, boven aan de keizersberg) Ik weet niet of hij ook aan huis komt. Mijn trouwkapsel was gratis!! Mijn zus heeft haar lange haren daar ook laten opsteken (met bloemetjes erin) voor haar trouw en ze betaalde 7,5 euro (zij is geen vaste klant)
fiogf49gjkf0dHeb je iemand gevonden, Sabine? Ik ben nog steeds op zoek.Liefs, Leen.
fiogf49gjkf0dHoi Leen,Ik ben bij Frou Frou in Wijgmaal geweest. Zij deed zowel mijn kapsel (halfopgestoken) als make-up. Het resultaat was prachtig, maar nog geen twee uur later was ik mijn krullen al bijna kwijt. Mijn make-up vond ik niet mooi. Krullen werden erin gelegd met een krultang.2de proef kapsel + make-up gedaan, kapsel hield beter, maar nog niet optimaal. Make-up was mooi.Deze keer zat ik voor mijn krullen een half uur onder de droogkap met dikke krulspelden.Op mijn trouwdag waren beiden precies zoals ik het wilde. Maar dankzij de wind en de regen (ben getrouwd begin april) zag ik er echt niet meer uit Mijn moeder, schoonmoeder en zus hebben dan, met een geleende krultang, mijn haren opnieuw gedaan, net zoals mijn make-up.Ik denk dat, zelfs al was het mooi weer geweest, mijn kapsel ook niet gehouden had hoor.Maar ligt dit aan de kwaliteiten van de kapster, of aan mijn haren?? Lang, steil, glad haar, niet veel mee aan te vangen..Hoop dat ik je geholpen heb.
fiogf49gjkf0dIk zal in ieder geval mijn noodgerief nu meenemen ;). Bedankt!!!