Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP HELP HELP DRINGEND GEZOCHT LIEDJE BUTTERFLY KISSES

  16-9-2007 12:40:23
Hey iedereen. Ik heb al een paar keer een berichtje geplaatst hoe het zat met onze voorbereiden ivm mijn papa die ernstig ziek is. Nu had ik een prachtig liedje die een hele emotionele betekenis heeft voor ons voor binnen te komen in de Kerk met mijn papa. We hebben dit op cd gebrand, maar de Kerk neemt geen computercd's aan, de installatie neemt ze niet. Dus nu ben ik dringend op zoek naar het liedje BUTTERFLY KISSES VAN BOB CARLISLE. De originele cd. Kan iemand me helpen om hem te lenen. Vrijdag 21 September is het al zover, en dat is echt het liedje waarmee ik samen met mijn papa wil binnenkomen.Een soort van bedanking voor al het geen hij gedaan heeft voor ons, want na de Kerk gaat hij naar huis. Ben er echt ongemakkelijk van, straks mijn vrijgezellen en heb er niet veel zin in, gewoon omdat ik denk aan het liedje dat ik Nergens vind. Hopelijk kan iemand me helpen. Alwas het dat ik ver moet rijden. Ik woon aan de Kust.
Bedankt alvast.

christine

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 750


Karen
26-7-2008
 Meld misbruik16-9-2007 12:53:42

Hey, Ik weet niet of dat bij jullie is maar in onze bibliotheek is er een soort audio-visuele afdeling waar je cd's kan huren. Misschien hebben ze hem daar wel als je hem nergens vind om te lenen.

Veel succes!
Karen



christine

 Meld misbruik16-9-2007 13:14:48

Hey Karen, bedankt voor je berichtje, maar ben ook al geweest naar de Bibliotheek. Ze hadden het Niet, heb de cd laten bestellen in Roeselare, maar das helemaal nog niet zeker of hij vrij is, en ik zal dat pas donderdag (te laat) weten. In oostkamp hebben ze de cd wel maar zij zijn gesloten wegens verbouwingswerken. Toch bedankt meid
Greetz



Thierry

 Meld misbruik16-9-2007 13:31:13

---



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik16-9-2007 19:29:45

Hallo,

ik krijg er weer kippenvel van als ik de titel lees. Ik heb gedanst met mijn papa op dat liedje. Wij hebben het gevonden via onze DJ. Misschien moeten jullie eens navragen bij jullie DJ. Ik hoop echt voor jou dat je het te pakken krijgt, zo een prachtig lied inderdaad.

Groetjes, en succes,
Isabel



Griet
2-2-2008
 Meld misbruik17-9-2007 11:26:15

Al aan gedacht om de installatie te omzeilen? Vervangen door je eigen, voor even?

Succes!



christine

 Meld misbruik17-9-2007 12:32:46

Bedankt iedereen voor jullie hulp en steun.
Alle cd winkels afgedaan behalve rombaux, morgen eens proberen. Dj's hebben het liedje niet, bibliotheken ook niet, dus het enige wat nu nog kan is de installatie veranderen, indien mogelijk. De manier van Dj Thierry. Nog eens bedankt allemaal.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...