Terug naar overzicht
Ik werk in een reisbureau en wij hebben ook nog maar 1 keer Kuoni verkocht. Vroeger werkten zij niet met (Vlaamse) reisbureaus maar sinds vorig jaar dus wel. waarschijnlijk heeft je reisbureau angst voor het onbekende. Onze enigste Kuoni klant was alleszins tevreden. Ik zou niet twijfelen als dit echt is wat jullie willen.Succes! Katleen
oh kathleen merci!!! Ken je toevallig viceroy hotel in ubud en kayumanis villas nusa dua?viceroy staat in kuoni, kayumanis villas ook in best tours en pegase.Maar ik wil trouwen in viceroy en krijg mijn zinnen niet op iets anders gezet. Vandaar dus kuoni, die heeft ze allebei
Sorry maar Bali ken ik echt niet goed.Ik kan je alleen zeggen dat je prijs/kwaliteit er waarschijnlijk wel goed zal zitten.Het is geen dure bestemming maar de meeste hotels zijn wel goed (en zeker als het ook in de Pegase staat).Heb onlangs voor klanten een honeymoon naar Bali geboekt (met Best Tours) en die waren wel tevreden.
Hey,Wij hebben onze huwelijksreis rechtstreeks via kuoni geboekt (telefonisch na kiezen op internet)en waren super tevreden. Groetjes,Angie