Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kuoni reizen

15-9-2007 9:47:30
beste bruidjes,
Dringend hulp gevraagd...
Ik wil dringend mijn huwelijksreis vastleggen, omdat de vluchten nu al vol geraken. Nu had ik 2 droomhotels gezien in de kuoni boeken. In de andere boeken staan ze ook, maar dan nooit samen.
Nu wil ons reisbureau niet graag met kuoni werken, omdat ze er nog nooit mee gewerkt hebben en dus niet weten of het oke is.
Is er iemand die reeds ervaringen heeft met kuoni?????
alvast bedankt!!!

sarah
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 366

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik15-9-2007 10:11:15

Ik werk in een reisbureau en wij hebben ook nog maar 1 keer Kuoni verkocht. Vroeger werkten zij niet met (Vlaamse) reisbureaus maar sinds vorig jaar dus wel. waarschijnlijk heeft je reisbureau angst voor het onbekende. Onze enigste Kuoni klant was alleszins tevreden. Ik zou niet twijfelen als dit echt is wat jullie willen.

Succes! Katleen

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-9-2007 10:14:54

oh kathleen merci!!! Ken je toevallig viceroy hotel in ubud en kayumanis villas nusa dua?
viceroy staat in kuoni, kayumanis villas ook in best tours en pegase.
Maar ik wil trouwen in viceroy en krijg mijn zinnen niet op iets anders gezet. Vandaar dus kuoni, die heeft ze allebei

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik15-9-2007 13:50:17

Sorry maar Bali ken ik echt niet goed.
Ik kan je alleen zeggen dat je prijs/kwaliteit er waarschijnlijk wel goed zal zitten.
Het is geen dure bestemming maar de meeste hotels zijn wel goed (en zeker als het ook in de Pegase staat).
Heb onlangs voor klanten een honeymoon naar Bali geboekt (met Best Tours) en die waren wel tevreden.

Angie
14-7-2009
 Meld misbruik17-9-2007 13:43:13

Hey,

Wij hebben onze huwelijksreis rechtstreeks via kuoni geboekt (telefonisch na kiezen op internet)en waren super tevreden.

Groetjes,

Angie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...