Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Mara

  14-9-2007 22:01:07
Ik ben al een hele tijd niet meer actief geweest op het forum, maar ik moest toch terugkomen om je een prachtige dag toe te wensen morgen. Geniet er van, het weer gaat prachtig zijn, en ik ben er zeker van dat jij dat ook zal zijn!

Veel plezier, maar vooral een mooi en gelukkig leven samen, dat is wat ik jullie wens.

Groetjes,
Cat

catherine
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 745


tamara
15-9-2007
 Meld misbruik16-9-2007 10:34:52

Hey Cat,

heel erg bedankt! Gisteren was inderdaad een prachtige dag! Zowel het weer als alles wat we gepland hadden is schitterend geweest!
Ik heb geen seconde getwijfeld over "onze" feestzaal, en het was onbeschrijfelijk! De vriendelijkheid van de ober en de zaalmeester, ze bedienen je op elke vraag die je maar stelt en waar ze kunnen helpen, helpen ze je!
Bv: wij hadden onze taarten zelf gemaakt, maar toen ze zouden gepresenteerd worden was het vuurwerk zoek, is die man snel de keuken ingelopen en heeft die daar vuurwerk gaan zoeken zodat het toch maar zou slagen!

Echt geniet volgende week even hard als wij hebben genoten! En ik heb van iedereen die op het feest was enorm complimenten over de zaal gehad, dus over dat deel hoef je je totaaaaaaal geen zorgen te maken, daar nemen ze alles uit je handen zodat je alleen maar moet genieten!

Groetjes, Mara


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...