Terug naar overzicht
Hallo Sandra,Ik ken niet direct iemand in die regio, gezien wij van een hele andere kant zijn...Maar ik begrijp je wel, wij zaten daar ook over in. Vooral ook omwille van een al iets ouder publiek. Wij hebben de DJ daarvan op de hoogte gebracht, en zelf een paar cd's samengesteld met muziek die zeker en vast moest gedraaid worden. Dàt zou je misschien ook kunnen doen... Groetjes,Olivia
HoiWij zijn vorig jaar op een feest geweest waar dj Vaneigens draaide was enorm goeie muziek 70.80.90 muziek veel ambiance was echt goed en ze zijn van limburg grts Sandra
hallo, Wij hadden op ons trouwfeest dj Tony.Hij laat vanalles horen en vraagt op voorhand wat je niet of wel wil.Hij hadden alleen maar goede reacties over hem gehad en hij is zeker aan te raden!!! (en hij is van Limburg)www.djtony.be Groetjes, els14/07/2007
Hey Sandra,Ik denk dat je aangenaam verrast zal zijn als je DJ Ricky eens contacteerd op bib@hotmail.com - een ervaren DJ en niet echt meer "piepjong" : dus hij kent de muziek die jullie wensen op zijn duimpje !Groetjes
Hey,Heb je R&P Projects al eens gecontacteerd?Een kameraad van ons had hem geregeld voor ons en er heeft bijna niemand op zijn stoel gezeten. Heeft zo wat vanalles gedraaid. Een aanrader.Groetjes
Hoi SandraSorry : foutje in het emailadres van mijn antwoordje hieronder : moet zijn bibi@hotmail.comgroetjes
hallo allemaal, wij zoeken een dj voor ons feest mei 2012 heeft iemand ideeen regio limburg? bedankt