Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

H.waterfort in kwatrecht

  13-9-2007 20:37:16
heeft iemand van jullie ooit al eens in deze zaal geweest? En weet er iemand hoeveel dit kost om deze af te huren? H.waterfort in kwatrecht is dat. als ze nog te huren valt, want het emailadres klopt niet meer.

groetjes
evelyne

evelyne
5-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1112


evelyne
5-7-2008
 Meld misbruik13-9-2007 20:43:19

oei, tis waterfront blijkbaar... foutje :)
evelyne



evelien
8-12-2007
 Meld misbruik13-9-2007 21:34:00

Ik ben er zelf geweest en vond het kader heel mooi, maar de baas vond ik maar een louche kerel. En blijkbaar zat ik juist met mijn gevoel: enkele weken geleden zijn hier enkele negatieve berichten op het forum gezet over het waterfront. Niet enkel over 'bedrog' van de baas, maar het zou momenteel zelfs gesloten zijn omdat er een aantal vergunningen niet in orde waren... Ik weet dus niet of Het Waterfront op dit moment een aanrader is als je zekerheid wil :-)

Groetjes,

Evelien x



Thierry

 Meld misbruik14-9-2007 14:30:28

---



evelyne
5-7-2008
 Meld misbruik14-9-2007 15:17:46

amai, dat klint inderdaad niet zo tof! kheb ondertussen contact genomen , en tis 1500 euro voor de zaal te huren... best veel als je het mij vraagt!



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik14-9-2007 16:15:59

Hey Evelyne

toen wij het waterfront op internet zagen dachten we "waauw" dat is het
Maar toen we daar waren vonden we het echt onverzorgd.
Die wc man, niet normaal
Ik durf daar geen enkele van sjiek geklede mensen op laten gaan hoor
Dat was een losstaand kotje , in hoog gras, met vieze wc
Buiten aan de ingang lag een groezelige rode loper en binnenin de zaal vond ik het ook vuil.
Die catacomben vielen ook tegen, zo klein


Als je echt een totaal "speciaal" feest wil geven, misschien met een 'thema' lijkt het me leuk
Zo gelijk een barbeque in de tuin , en 's avonds aan het kampvuur marshmallows roosteren , maar daarvoor geef je toch geen 1500 euro hé, vind ik toch

Veel succes ermee hé

Groetjes
Christel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...