Terug naar overzicht
Hier een bruidje voor 25 juli die ook volop bezig is met het organisreren van de bruiloft. bij ons is er eigenlijk al heel wat geregeld, ik heb zelfs mijn jurk al :-) (ik denk trouwens dat je Linea Rafaelli bedoelt en niet Linea Veronice...dat is het modehuis uit Familie hè) Het lijkt nog ver weg en dat is het ook maar de tijd vliegt voorbij...ik weet nog hoe 2 vriendinnen van mij vertelden overhun trouwplannen, hoe ik alle voorbereidingen meemaakte...ze zijn ondertussen allbei al getrouwd. Op hun trouwdag maakte ik mij de bedenking dat de tijd ertussen echt voorbij gevlogen is!
wij trouwen ook volgend jaar. Ik ben ook al volop bezig, net als jij ben ik er ook elke dag mee bezig. ik kan aan niks anders meer denken. ik kijk er zo naar uit. het is de dag waar ik al zo lang op gewacht heb. we zijn al een tijdje samen en kan nu niet meer wachten om de grote stap te zetten. mijn verloofde vind dat ik te vlug wil zijn en alles op zijn tijd moet doen. maar wat gedaan is, is gedaan. geniet maar van de voorbereidingen, want voor je het weet is die mooie dag voorbij. nu lijkt het lang, maar eens je alles geregeld hebt zal het vlug zijn. Ik wens je nog veel plezier met de voorbereidingen en een hele mooie trouwdag!groetjes!
Even foutje recht zetten. Ik bdoel idd Linea Raffaelli.Ibe Bedankt voor het te melden en de reachtie op mijn berichtje.GroetjesKimberly
dit is zoooo herkenbaar... ik vind het vreselijk dat het nog zooo lang is (mei volgend jaar) en dat het helemaal niet lijkt te korten én het besef dat het die dag zelf zo snel voorbij zal zijn...
Ik moet nog een dagje langer wachten dan jij: wij trouwen op 5 juli :D En inderdaad, net zoals jij ben ik er constant mee bezig, is het niet in het echt, het is in mijn hoofd... EN net zoals jij ga ik eind oktober mijn trouwjurk kiezen én ben ik bezig met zelf uitnodigingen te ontwerpen! Super :DJe mag me altijd mailen met trouwkriebels of vragen, hoe jij het doet, hoe ik het doe...Heel veel genot ! En niet vergeten: de voorbereiding is het leukste, de dag zelf is (jammergenoeg) snel voorbij!
Hey KimberlyOnvoorstelbaar ik zit in hetzelfde schuitje. Wij trouwen 13/09/08 precies nog een jaar, hopelijk is het dan ook zo'n mooi weer. Bij ons is alles zo goed als geregeld behalve de zangeres voor in de kerk vind ik niet.Ik droom ook al van die dag niet te doen. Maar t is zoals Ibe zegt t gaat allemaal zo snel. Mijn zus was twee jaar verloofd en da is ook voorbij gevlogen. Geniet nog van de voorbereidingen en van uwe dag.
ik ben verloofd sinds 07/06/07 en trouw al op 13/10/07. Soms lijkt het voorbij te vliegen, soms lijkt het nog lang te duren. Ik ben in ieder geval blij dat het geen jaar of zo was. Ik begin graag snel met regelen
Ja hoor dat herken ik, en ik trouw pas volgend jaar in OKTOBER!! Ik ben precies verslaafd aan dat trouwen (en dus ook aan dit forum). Ik zou er ook tegen iedereen constant over praten! Maar ja, denk dat ze het rap beu gaan zijn! Ik verlang naar de dag zelf maar vind de voorbereidingen ook heel leuk. En ik heb bovendien het gevoel dat we weer superverliefd zijn, nu. Zalig!