Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het begint te kriebelen!!!!

13-9-2007 16:08:36
hallo allemaal,

Het begint te kriebelen om (eindelijk!!!) aan onze voorbereidingen te beginnen. We zijn ondertussen al 8 maanden verloofd en het wachten begon wel een beetje vervelend te worden.

Alles wat we nu doen voor ons huwelijk brengt ons een beetje dichter bij de grote dag. Alles wordt ook zo concreet, kaarten voor de modeshow afhalen, ondertussen stiekem in de winkels rondneuzen,... .

Wanneer je dan hoort van je familie dat iedereen daar toch mee bezig is, dan komen er wel kriebeltjes tevoorschijn!!!

Eindelijk komt die pasbeurt voor mijn trouwjurk dichtbij! Dat leek in het begin nog zo een eeuwigheid en nu is het (maaar ?!) een dikke maand niet meer!!!

Toch beseffen we dat het snel onze dag zal zijn en dat alles zo snel gaat voorbij zijn, maar zelfs dat geeft precies een extra kick en kiebeltjes...

Zijn er nog bruidjes die dit 'kriebelgevoel' herkennen?

groetjes en nog veel voorbereidingsplezier!!!

Marijke
16/08/2008

Marijke
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 213

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik14-9-2007 9:49:27

ela

ik vond die voorbereidingsperiode echt zalig en de trouw leek zo ver, maar de voorbije maand is die echt dicht beginnen te komen en zijn de kriebeltjes er zeker.

tot gisteren was het besef er nog niet echt dat het volgende zaterdag al zover is, maar nu echt wel en das super.

geniet dus al maar van de voorbereidingen, echt super en zeker omdat wij geen enkele problemen hebben ondervonden

succes
Mieke
22/09/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...