Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gran Canaria - huwelijksreis

  13-9-2007 15:56:43
Hallo medebruidjes,

Iemand ook op huwelijksreis naar Gran Canaria of er al geweest? Hoe was het?
groetjes
Kim

Kim
2-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 779


sabrina
27-10-2007
 Meld misbruik13-9-2007 16:48:55

hey kim
ik en werner gaan op huwelijksreis naar gran canaria, wij gaan naar playa del ingles in hotel eugenia victoria, enorm goed hotel, ben der al geregeld op reis geweest met men ouders, echt zalig hoor gran canaria!
groetjes sabrina
27/10/2007



Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik13-9-2007 16:52:05

Wij zijn eind mei naar Gran Canaria geweest op verlovingsreis :-) Het was zalig, prachtig eiland, lekker eten.
Ik zou je aanraden om een hotel te zoeken dichtbij Maspalomas. Dat vond ik het mooiste en leukste deel van het eiland.

GRoetjes,
Jenny



Anne
21-9-2007
 Meld misbruik13-9-2007 18:05:36

Hallo,

Ben ook reeds naar de gran canaria geweest en zoals hier al gezegd, super mooi eiland, ik heb der zalige vakantie doorgebracht. Ben ook zoals Sabrina naar hotel Eugenia Victoria geweest aan de Playa del Ingles, gewoon super hotel met alles erop en eraan en op een mooie wandeling van commercieel centrum en strand. Gaan zou ik zeggen.

Groetjes
Anne
21.09.07 (nog 8 te gaan joepieeee)



Gitte
16-8-2008
 Meld misbruik13-9-2007 18:39:44

Wij zijn vorig jaar gewoon op reis geweest naar gran canaria. We vonden dit super. Het zit in onze gedachten om ook volgend jaar op onze huwelijksreis naar daar te gaan.
We hadden vorig jaar hotel riu palace maspalomas. Echt een superhotel. Niets op aan te merken.

Groetjes



Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik31-10-2007 19:20:31

Hoi Kim,

Mijn vriend en ik gingen 2 jaar geleden op vakantie naar Gran Canaria. Wij verbleven in de hoofdstad Las Palmas. Las Palmas ligt in het noorden. Hier zie je soms wolken en is de temperatuur draagbaarder. Zeer aangenaam als je moeilijk tegen teveel zon en te hoge temperaturen kan.

In het zuiden zie je echter zo goed als nooit wolken, het regent er zo’n 2 a 3 dagen per jaar. Wil je dus een zon - zee - strand - vakantie, ga dan naar Maspalomas of Playa Del Ingles.
In Playa del Ingles kan je veel meer watersporten doen, bv jetskieen.

In Maspalomas zul je echter geen echt Canarisch volk zien, enkel toeristen, het is een 'stadje', puur gemaakt voor de toeristen (en ook zeer duur).

Zie je graag iets van het land, huur dan een auto en trek het binnenland in. Je ziet landschappen die vergelijkbaar zijn met The Rocky Mountans. Gewoonweg prachtig!! (Zorg wel dat je terug in de bewoonbare wereld bent voor het donker).
Een rit met de auto, gevolgd door een stevige wandeling (lees: klim) van ongeveer 45 minuten en je hebt uitzicht over het hele eiland. Vanop Roque Nublo kan je volledig rondom je de oceaan zien. Zowel de hoogte als het uitzicht maken je duizelig.

In de bergen vind je piepkleine dorpjes (bv Tejeda), maar ook grotwoningen bv...


Nu ja, je moet zelf maar zien waar je zin in hebt.


Nog heel veel plezier met je voorbereidingen, met je dag zelf, en met je huwelijksreis,
Sabine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums