Terug naar overzicht
ik heb hetzelfde probleem. Ik wou eigenlijk nooit een strapless jurk, omdat ik dacht dat het vervelend zou zijn. Maar ja, dan toch maar gekozen voor het mooie..Ze kunnen in principe er wel bandjes aan maken in zelfde stof. maar dan is het toch niet meer hetzelfde he.Als het afzakt, kan je niet meer doen dan het optrekken vrees ik. (elegant als we zijn, natuurlijk wel op het toilet he)of misschien vastplakken?? Heb ik wel eens gehoord dat filmsterren dat doen... maar of dat nu handig is? Wel lachen tijdens de huwelijksnacht!!
Ik heb regelmatig een strapless-bh aan en ik heb nog nooit geweten dat hij afzakte. Als je een kwaliteitsbh hebt gekocht zal dat ook niet het geval zijn.Die bh's zijn ook altijd voorgevormd en geven zo meer stevigheid, vind ik. Aan de binnenkant zijn siliconenboordjes gevestigd die aan je huid blijven 'plakken'. Hetzelfde systeem als met stay-up panty's.Ik zou me er niet te veel zorgen over maken.
Hoi Stefanie,Waarom kan je die nu al niet mee naar huis nemen? Toch geen reden dat die in de winkel blijft. De mijne had ik ook van dezelfde winkel maar heb die wel onmiddellijk meer naar huis genomen.Wat dat afzakken betreft, zeker geen bodylotion smeren (ook niet als je stay-up kousen hebt) want dan "plakt" dat niet meer en zeker niet als je een beetje zweet.'k Zou me niet teveel zorgen maken dat dat afzakt, het kleed zit meestal toch goed vast ook en als je dan af en toe een op toilet gaat om alles weer "goed te steken" dan is dat volgens mij geen probleem.GroetjesKristel
Waar ik mijn kleed gekocht heb, hadden ze een schitterende oplossing. Ik had een BH waarvan je de bandjes kan afhalen, dus daar zit eeen haakje aan waar je bandjes kan aan vastmaken. In mijn kleed heeft de mevrouw van de winkel haakjes gehangen die je normaal aan het bandje van je BH heb en die bandjes en BH zelf normaal samenhouden. Ik kon haakje van mijn BH dus in mijn kleed zelf vastmaken. Eum, eenvoudig te omschrijven was dit niet, maar ik hoop dat toch duidelijk is wat ze gedaan hebben met kleed en BH en hoe beiden dus aan mekaar vasthingen?
Ik heb net hetzelfde probleem als jou, waar je achter rekening mee moet houden is dat het goed zichtbaar is in je trouwjurk als je verschillende borsten hebtBij mij is dit heel snel opgelost, ze hebben gewoon zo een kussentje gegeven voor in de bh te leggen, mat als resultaat dat ik dan een volledig gevulde bh zal hebben en dat het ook helemaal niet zichtbaar meer is? Gewoon in de bruidswinkel naar vragen, Bij mij heeft ze het zelf onmiddelijk voorgesteld en het zit echt wel beter ook hoor groetjes Kelly29/09/2007