Terug naar overzicht
Ja met grote nietjesmachines kun je dat doen. Eventueel vragen in een copy-shop of zo?
hei Sandra, er bestaan zeker nietjesmachines voor die dingen. Ga misschien eens kijken bij de Ava of Droomland of zo. Daar hebben ze ook bureaumateriaal. Kan max 10€ kosten denk ik en komt later ook nog van pas. Misschien kan je ook eens bij Schleiper gaan kijken in Gent. Die hebben letterlijk ALLES om te knutselen. Veel succes!
Hoi Sandra,Ik heb de mijne op ebay gekocht. Als ik me niet vergis was dat rond de 8euro.Ziet er hetzelfde uit als een gewoon maar gewoon veel langer.GroetjesKristel
volgens mij kunnen ze dat bij een copy shop ook nieten. Zal je wel wat voor betalen, maar dan ben je wel gered intussen!
Of je legt een gom onder de plaats waar je nietje wil, duwt nietje erin (twee uiteinden van nietjes zitten dan in de gom), je draait boekje om en plooit uiteinden van de nietjes toe...
ok, hartelijk bedankt voor de oplossingen!! ik ben al heel wat gekalmeerd en het gaat zeker lukken! THANKS!!
Hey sandra,Wij trouwen op de 21ste, spannend aftellen ge!Ik denk wel dat je dat kunt huren of kopen ze.Wij hebben het met papierklemmetjes gedaan in een gouden kleur echt prachtig.groetjesstefanie