Terug naar overzicht
Hey Dina,ikzelf heb een (brede) 42 van schoenmaat en voor mij is Van Loock het paradijs in de schoenwereld!!! Nee, ze hebben er echt heel veel keuze (alhoewel ik geen ervaring heb met de bruidscollectie, zou het me verbazen moest deze tegenvallen) en de service is er heel goed!Ik weet niet van waar je bent, maar voor ons is het wel steeds een hele trip; Leuven-zandhoven is zo'n kleine 45minuten... In elk geval ga ik er zelf in januari terug naar toe om dan naar trouwschoenen te gaan kijken.Dus, als je niet heel ver woont, is het toch wel een aanrader volgens mij...groetjes
ik koop bijna altijd mijn schoenen bij van loock. Het is naar het schijnt de grootste schoenwinkel van de benelux. ik heb er niet naar de collectie bruidsschoenen gekeken, maar normaal staan er wel altijd 2 kleine etalages gevuld met bruidsschoenen. Je moet er wel tijd voor uittrekken, want het kan wel zijn dat je 45 nummertjes moet wachten. Best eerst nummertje nemen en dan in de etalage kijken. Vooral als je een grote maat hebt, is van loock zeer geschikt!
klinkt mss stom maar overlaatst kwam ik in brantano en ze hadden daar verschillende bruidsschoenen aan een redelijk goedkope prijs (-100€) van loock is een van de beste winkels om te kopen maar heeft ook z'n prijskaartje
hey,Als je ze bij Van Loock niet vindt, vind je ze nergens! Ikzelf heb mijn trouwschoenen er ook gekocht, maar ze kwamen niet uit de bruidscollectie. Ik wou graag schoenen die ik achteraf nog kan afdragen. Je hebt er echt heel veel keuze en ze zijn daar heel vriendelijk.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hallo,Ik heb mijn trouwschoenen ook bij Van Loock gekocht. Ze hebben niet veel keuze in trouwschoenen maar degene die ze daar hadden was echt mijn goesting. Ik kan die schoenen nu ook nog gemakkelijk afdragen.
Ik ben er ook geweest maar voor mij was dat een nachtmerrie. Ik koop niet zo graag schoenen en dan zo een verkoopster die de hele tijd aan uw voeten blijft zitten... de schoenen waren ook mijn ding niet en ik vond ze veel te duur. Pas op, ik kraak de winkel niet af, ik kan zeker begrijpen dat ze tevreden klanten hebben maar het was niets voor mij. Ik heb schoenen gevonden bij de Shoe Discount voor 25 euro...