Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen

13-9-2007 9:06:46
dag mede- bruidjes in spé,

ik ben gister mijn kleed gaan kopen en ben nu nog op zoek naar schoenen die erbij passen!
ze hadden me Van Loock aangeraden! heeft er nog iemand ervaring met deze winkel, is er veel keuze? ga ik er mijn goesting vinden?
alvaste bedankt
gr dien

dina
16-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 259

Ilse
17-5-2008
 Meld misbruik13-9-2007 11:15:18

Hey Dina,

ikzelf heb een (brede) 42 van schoenmaat en voor mij is Van Loock het paradijs in de schoenwereld!!! Nee, ze hebben er echt heel veel keuze (alhoewel ik geen ervaring heb met de bruidscollectie, zou het me verbazen moest deze tegenvallen) en de service is er heel goed!
Ik weet niet van waar je bent, maar voor ons is het wel steeds een hele trip; Leuven-zandhoven is zo'n kleine 45minuten... In elk geval ga ik er zelf in januari terug naar toe om dan naar trouwschoenen te gaan kijken.
Dus, als je niet heel ver woont, is het toch wel een aanrader volgens mij...

groetjes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik13-9-2007 12:57:41

ik koop bijna altijd mijn schoenen bij van loock. Het is naar het schijnt de grootste schoenwinkel van de benelux. ik heb er niet naar de collectie bruidsschoenen gekeken, maar normaal staan er wel altijd 2 kleine etalages gevuld met bruidsschoenen. Je moet er wel tijd voor uittrekken, want het kan wel zijn dat je 45 nummertjes moet wachten. Best eerst nummertje nemen en dan in de etalage kijken. Vooral als je een grote maat hebt, is van loock zeer geschikt!

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik13-9-2007 13:19:18

klinkt mss stom maar overlaatst kwam ik in brantano en ze hadden daar verschillende bruidsschoenen aan een redelijk goedkope prijs (-100€)

van loock is een van de beste winkels om te kopen maar heeft ook z'n prijskaartje

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik13-9-2007 15:45:07

hey,

Als je ze bij Van Loock niet vindt, vind je ze nergens! Ikzelf heb mijn trouwschoenen er ook gekocht, maar ze kwamen niet uit de bruidscollectie. Ik wou graag schoenen die ik achteraf nog kan afdragen. Je hebt er echt heel veel keuze en ze zijn daar heel vriendelijk.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Katleen
31-8-2007
 Meld misbruik13-9-2007 16:47:03

Hallo,

Ik heb mijn trouwschoenen ook bij Van Loock gekocht. Ze hebben niet veel keuze in trouwschoenen maar degene die ze daar hadden was echt mijn goesting. Ik kan die schoenen nu ook nog gemakkelijk afdragen.

Marianne

Meld misbruik14-9-2007 12:07:55

Ik ben er ook geweest maar voor mij was dat een nachtmerrie. Ik koop niet zo graag schoenen en dan zo een verkoopster die de hele tijd aan uw voeten blijft zitten... de schoenen waren ook mijn ding niet en ik vond ze veel te duur. Pas op, ik kraak de winkel niet af, ik kan zeker begrijpen dat ze tevreden klanten hebben maar het was niets voor mij. Ik heb schoenen gevonden bij de Shoe Discount voor 25 euro...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...