Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk verkopen?

  12-9-2007 15:11:52
hallo,
Zijn er nog reeds getrouwde bruidjes die hun trouwjurk verkopen? Verkopen jullie dit aan particulieren of bestaat er daar een winkel voor. Is het moeilijk om het kwijt te geraken.
Alvast bedankt

vanessa
25-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1050


Tania
3-5-2008
 Meld misbruik13-9-2007 8:06:32

In Brugge is er een winkel waar je via hen je bruidsjurk kan verkopen, de bruidsschat heet het dacht ik. Je betaalt dan wel een percent aan hen, maar het is een mogelijkheid he. En e-bay en aanverwante sites, daar vind je ook heel wat tweedehandsbruidsjurken terug.

Succes ermee!

Groetjes,

Tania



Wendy

 Meld misbruik13-9-2007 12:16:25

Hey Vanessa,

Er komt heel weinig respons op als je je kleed wil verkopen. Ik heb de mijne te koop gezet via de koopjeskrant, via Kapaza en via dit forum hier maar voorlopig heb ik nog maar twee biedingen die ferm onder mijn vraagprijs (=helft van wat het kleed nieuw kostte) lagen en dan houd ik het nog liever zelf.
Ik ben ook al eens gaan kijken op de website van de bruidsschat maar dat vind ik geldklopperij: je betaalt sowieso geld om het daar te hangen zelfs als het niet verkocht geraakt en als het verkocht geraakt betaal je nog een redelijk percentage aan de winkel.
Ik ga het nu proberen met een advertentie in de plaatselijke Delhaize.

Groetjes
Wendy
www.wendy-jonathan.Be



Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik13-9-2007 13:49:57

Ik heb er zelf ook even over nagedacht om een tweedehands kleed te kopen, maar heb uiteindelijk een kleed in de solden gevonden, wat ook neer komt op dezelfe prijs uitkomt (50%).
Het nadeel van via internet kopen is: je kan moeilijk vergelijken want dan moet je van dorp A naar dorp B rijden om ze te passen.
Zelf had ik ook schrik over de retouches: bij wie kan ik daarbij terecht (een bruidswinkel komt mij professioneler over dan een willekeurige retoucher).
Misschien als jullie op deze twee topics kunnen inspelen, het makkelijker is om te verkopen (voorstellen om zelf naar de bruid te rijden als het om een serieuze biedster gaat, advies over retoucheurs).
Succes,

Misschien probeer ik het met de mijne over een jaartje ook!

Karlien
9/8/8



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-9-2007 11:44:41

Hey,

Ik heb mijn kleedje verkocht na het huwelijk. Ik vroeg de helft van de aankoopprijs, ik denk niet dat je meer kan vragen. Het heeft ongeveer drie maand op allerlei websites gestaan (Kapaza, E-bay, Koopjesnet) en ik heb drie contacten gehad, waarvan slechts één meisje komen kijken is. Zij heeft het kleed dan ook gekocht en is er precies één jaar na ons in getrouwd. Kon niet mooier zijn voor mij! Ze heeft wel zelf een naaister gezocht voor de retouches.

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...