Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk 14/6/2008

  12-9-2007 11:26:38
Hoi, kan iemand me zeggen wat de kostprijs voor een videoreportage is? enige suggesties van videografen in regio Geel en omstreken?

Thanks,
Hilde

Hilde

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1070


Gitte
16-8-2008
 Meld misbruik12-9-2007 14:11:03

Hey Hilde,

Ikzelf ben van Mol en wij hebben Video - service uit Lommel gekozen. Deze man ken ik van op het huwelijk van mijn vriendin. Hij is daar ook komen filmen en we hebben achteraf het resultaat gezien. Echt heel fijne mensen tijdens de dag zelf en het resultaat was prachtig.
De kostprijs voor deze videoreportage is 650 euro. Wij hebben gekozen voor opnames van s morgensvroeg tot 01.00 s nachts.
Wanneer je een dagopname kiest kost dit 450 euro. Wanneer je enkel avondopname kiest kost dit je 250 euro.
Wij hebben zelf gekozen voor de ganse dag + avond omdat we het toch fijn vinden als ook ons feest op beeld staat.

Hopelijk heb je nu een klein ideetje.
Indien je hem wil contacteren : 011/54.79.55.

Greetz
Gitte
16/08/2008



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik12-9-2007 16:42:23

Hey,

Wij hebben voor 450 euro Mario Van Steelant (macrea@mac.com) voor de hele dag tot ongeveer een uur na de openingsdans. Daarvoor heb je 3 dvd's, met een film van de hele dag (ong. 45 min), een babbelbox als je wil, wedding clip (met special effect), en nog aparte stukken naargelang je voorkeur. Wij zijn bij hem voorbeelden gaan bekijken en waren echt enthousiast. Hij is van Waasmunster, maar ik denk dat afstand niet zo'n probleem is, wij zijn bvb van Liedekerke. Vervoerskosten waren voor ons alleszins inbegrepen.

Groetjes en succes nog!

Tania



freddy

 Meld misbruik17-9-2007 15:34:43

Hi Hilde,

Als je goed zoekt en rondvraagt vind je wel een videograaf van 9 tot 02.00 u voor 350 euro alles inbegrepen.Probleem is wel , zoals trouwens met alles, de budgetvriendelijke en steengoede videograven volgeboekt zijn voor 2007 en zelfs voor 2008 nauwelijks nog data beschikbaar hebben.

Succes

Freddy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info