Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aantal genodigden receptie

12-9-2007 8:29:28
Hallokes allemaal

Op 29 September is het dan zover, dan gaan we trouwen .
Ongeveer een 7-tal weken geleden hebben wij onze uitnodigingen verstuurd en voor zaterdag 8 september moesten ze dan doorgeven of ze al dan niet kwamen.
We hadden ongeveer een 70-tal genodigden voor onze receptie, nu iedereen iets heeft laten weten blijven er maar 40 personen meer over. Er zijn er enkele bij die zelfstandig zijn en die dus op zaterdag moeten werken , dan enkele oudjes ( tussen de 70 en 80 jaar die dan liever voor hun tv'ke al zitten)en dan nog enkele die van de kust moeten komen, en waarvoor het dan te ver is.
Heb al geen zin meer om mijn receptie te laten doorgaan voor die 40 personen.
Hoveel genodigden hebben of hadden jullie op de receptie ?

groetjes Kelly
29/09/2007

Kelly
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 282

Annick
22-9-2007
 Meld misbruik12-9-2007 9:33:46

Dag Kelly,

dit is herkenbaar! Wij hadden ook 124 personen uitgenodigd en uiteindelijk komen er maar 70 personen... Maar bij ons zijn de genodigden van de receptie ook meer vrienden en verre familie van onze ouders, en collega's, dus eigenlijk vind ik het ook niet zo erg dat er niet zo veel mensen gaan zijn (die ik toch niet zo goed ken). Er zijn zelfs mensen die nog altijd niks laten weten hebben... Ik vind het veel belangrijker dat de mensen op het avondfeest wel bijna allemaal komen, want dat zijn de goeie vrienden en familie...

Lig er niet wakker van, en die 40 personen die wel komen, die zullen met veel plezier komen, en die zullen jouw dag mooi maken!

Groetjes,
Annick

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik12-9-2007 11:44:17

Hey Kelly,

Ik begrijp je ontgoocheling, maar zoals Annick zegt gaan de mensen die wel komen echt met volle goesting komen. Bij ons gaan er ook veel mensen niet komen -denk ik- omdat het voor mijn kant van vrienden en familie vrij ver is.

Niets van aantrekken en gewoon genieten van de mensen die er wel zijn!

Groetjes,

Lies

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik12-9-2007 11:45:12

ps: volgens de statistieken komt 60% van de genodigden van de receptie en 80% van het avondfeest

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik12-9-2007 20:16:28

Hallo,
Ik denk dat wij ongeveer 135 mensen uitgenodigd hebben op onze receptie en er komen er 94. Ik kan me dus alleen aansluiten bij wat de anderen zeggen. Eerst dacht ik ook van 'amaai, zo veel die niet komen', maar uiteindelijk zijn er maar een paar van wie we het echt heel jammer vinden...
En de mensen die er gaan zijn, willen er ook echt bij zijn é!
groetjes
Caroline
15/09/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...