Terug naar overzicht
Hey,Bedankt daarvoor! Ik denk dat ik het wel al eens gelezen had, maar ik ging ervan uit dat je dan het eventuele verschil ook een paar dagen voor vertrek kon bijpassen, en dat dat niet een maand op voorhand hoefde... We gaan er eens voor informeren en dan zien we wel zeker? Ik ga dan toch ook eens horen hoe ze het bij Thomas Cook doen, maar dan kunnen we natuurlijk niet anders dan via hun of Pegase boeken... Zou het toch willen doen, want het lijkt mij veel leuker dan gewoon een rekeningnummer alleen. Misschien dat we er dan een datum bij zetten tot wanneer mensen dit kunnen doen??? Of zou dat slecht over komen?Groetjes,Tania
ja het probleem is wel dat de mensen zo lang mogelijk wachten om te storten, wij staan nu 10 dagen voor de trouw en nu beginnen de mensen te storten, dus ik vrees dat je bijna alles zelf zou moeten betalen als het een maand op voorhand moet.en een datum erop zetten dat ze ervoor moeten betalen vind ik toch maar raar.Mieke22/09/07
Tja, dat is dan toch iets dat we moeten navragen... Ik denk wel dat we het hoe dan ook gaan doen, ook al moeten we het dan voorschieten... Zal eens horen he. Bedankt voor jullie info alleszins, zo zijn we al wat verder!Groetjes,Tania
Hallo,het openstaant saldo moet pas betaald worden op het moment dat je je reisdocumenten gaat afhalen. Niet een maand ervoor hoor.Wij zijn ze de dag voor onze trouw gaan halen en moesten toen nog 500€ opleggen. Drie dagen later zijn we op huwelijksreis vertrokken. Ondertussen hebben er nog een heleboel mensen een overschrijving gedaan waardoor we dit bedrag teruggestort krijgen eens de website wordt afgesloten. Meestal gebeurt dit een dag na terugkomst van de huwelijksreis.Geen enkel probleem dus met het moeten betalen van een groot bedrag, bij ons was alles bijna "opgekocht" én iedereen was héél enthousiast over deze originele lijst! We hadden de lijst namelijk volledig in eigen modules opgedeeld in dingen waarvan de mensen echt weten dat we ze graag doen zoals paardrijden, duiken, diner bij kaarslicht, dolfijnenexcursie...Voor ons was het in elk geval een groot succes!
bij welk reisbureau had je je lijst?Ja, het is echt een leuk en persoonlijk idee he!