Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal

11-9-2007 20:31:05
graag wou ik enige inlichtingen i.v.m.feestzaal kellenhof in ninove.heeft er al iemand daar naar een huwelijk geweest of andere feest?graag enige inlichtingen.wij trouwen op 20/09/2008 en zijn op zoek naar een toffe,gezellige feestzaal...alvast bedankt!!!

hilde
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 795

Ilse

Meld misbruik11-9-2007 21:40:30

Heykes,

Wij zijn ook naar t kellenhof gaan kijken, maar ook naar vele andere feestzalen in de buurt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ons eerste gedacht van de baas van t kellenhof niet zo goed was (t was precis een uitbater van een pizzatent ofzo) en de zaal en de tuin zelf zagen er niet meteen verzorgd uit op dat moment. De prijs viel wel goed mee...Ook hebben we al redelijk veel slechte dingen gehoord over de uitbater...
Uiteindelijk hebben wij voor "de parel" gekozen in Denderwindeke. We hebben daar vroeger al feesten gehad en t eten en de service viel er goed mee. Wanneer we er langsgingen merkten we dat het daar totaal vernieuwd is nu...Volgens mij een aanrader!

Groetjes
Ilse

hilde
20-9-2008
 Meld misbruik14-9-2007 18:40:19

aan Ilse..
Is het lang geleden dat jullie daar geweest zijn?
wij hebben onverwachts eens gaan eten en dat was wel lekker.
wat je zei over de uitbater klopt wel,hoor,maar ik moet er wel bijzeggen dat hij zeer vriendelijk was en wel in de weer.
waar we benieuwd naar zijn is....is er voldoende eten,hoe is het personeel enz...eigenlijk komt het erop neer dat ze(uitbater en zijn ma)onzeker overkomen en wij dan ook twijfelen of ze ons feest tot een goed einde kunnen brengen.de slechte dingen die jullie hoorden,zijn het prive-dingen of rond de zaal?
groetjes

Ilse

Meld misbruik14-9-2007 21:42:01

Ieps,

Wij zijn daar enkele maanden geleden gaan kijken... maart-april ofzo, weet het niet meer precies...
De mensen die de uitbater kennen, zeggen dat hij de vroegere uitbater van 'de rare vos' was (en ze zeggen dit op een nogal neerbuigende manier, versta je?!).
Ik kan niet ontkennen dat hij zich niet uitsloofd ofzo. Wij hebben vragen mogen stellen en hij heeft veel uitleg gegeven...maar toch... Hij kon ons niet bekoren.
Voor mij was het terras achteraan niet goed onderhouden en hij kwam inderdaad onzeker over waardoor je eraan twijfel of ze de feest wel goed gaan leiden.

Groetjes
Ilse

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...