Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskledij

11-9-2007 20:18:54
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar budgetvriendelijke bruidsjurken ofwel een winkel waar je zulke jurken kunt huren.
En heeft er iemand ook origenele en leuke ideetjes om tijdens het avondfeest te doen.
Alvast bedankt op voorhand.
Groetjes

Nadine
8-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 629

Liesje
15-2-2008
 Meld misbruik11-9-2007 20:28:19

Nadine,

Hier hetzelfde. Ik trouw in februari, dus zit een beetje tussen de collectie van 2007 en 2008 in...
Ik weet niet vanwaar je bent maar in de Rue de Flandre in Brussel zijn 3 winkels vlak bij elkaar. Ik heb er maar eentje gedaan: au louvre. Heeel vriendelijk daar!
Het enige meisje dat nederlandstalig is, werkt niet op woensdag, alle andere dagen wel, en je hoeft er geen afspraak te maken.
Er is niet veel meer van 2007, maar wat er is, is wel sterk afgeprijsd (250 euro, 350 euro)
In elk geval hebben ze nooit jurken van boven de 1000 euro zei ze me.
Die andere twee winkels in de Rue de Flandre ken ik niet...

Ik ga nog eens terug met mijn mama nu vrijdag, en we gaan ook naar Couture Anny in Gent. Ik ben er nog niet geweest maar de mevrouw van de winkel klonk heeel lief en vriendelijk.

Er is nog een winkel in Braine- L'Alleud (www.clairdefemme.be ). Maar toen ik daarnaar belden waren ze ongelooflijk boertig!
Daar wil ik al niet meer langsgaan dus!

Veel succes!

Liesje
15 02 2008

cin
8-8-2008
 Meld misbruik12-9-2007 11:59:00

check de bruidschat in Brugge - op hun site zie je reeds mooie tweedehandsjurken. ik ben nog niet langs geweest maar heb afspraak eind september.

Liesbeth
31-5-2008
 Meld misbruik16-9-2007 10:08:33

Hay Nadine,

ik trouw zelf 31/05/08 en heb mijn jurk bij linx-fashion in hasselt gehaald. Het is een concept store van linea raffaelli. Ik heb een pasmodel gekocht en heb deze aan 40% korting kunnen kopen. Ik ben dus een kleine 800 euro kwijt, met verstelkosten bij!!!de mensen daar zijn super vriendelijk en geven je goeie tips. zeker de moeite

groetjes Lies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...