Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekledij kindjes WINTER

  11-9-2007 13:32:52
Hallo,
in februari 2008 trouwen we. Voor de bruidskindjes keek ik al op verschillende websites van merken/winkels. Het valt echter op dat voor de zomer (met de communies ed natuurlijk) veel feestelijkere kledij bestaat, dan voor de winterperiode. We willen iets feestelijks, maar nog voldoende draagbaar achteraf... Niet zo simpel blijkbaar... Wie weet raadt? Alvast bedankt!

groetjes
Veronique

Veronique
2-2-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2661


Liesje
15-2-2008
 Meld misbruik11-9-2007 13:42:36

Ik weet niet of je daarvan houdt, maar ik denk dat de twee dochters van mijn zus waarschijnlijk in iets heel kleurrijks zullen dragen. (genre Oilily)
Ik vind het in elk geval super! De kindjes hoeven niet persé mini-me's te zijn.
Bovendien kunnen ze die dingen nog dragen achteraf!

Liesje



Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik11-9-2007 13:55:26

Hey Veronique,
wij zijn februari 2007 getrouwd en hebben hetzelfde probleem ondervonden. Echt feestelijke kledij vind je op dit moment niet. Ze hadden ons gezegd eventueel te wachten tot de eindejaarscollectie uitkwam, dat is al een stuk feestelijker. Ik had geen zin om tot dan te wachten. UIteindelijk kocht ik een bruine rok en een felblauw vestje erboven.
Groetjes



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik11-9-2007 14:29:05

voor de feesten vind je toch feestelijke kledij voor de kinderen. In de INNO in ieder geval, want wij zijn voor onze dochter daar vorig jaar geweest en was wat vanalles, aan verschillende prijzen en toch iets dat ze achteraf nog kunnen dragen.

succes
Mieke
22/09/07



Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik11-9-2007 15:09:19

Hallo,
Hoewel de kooplust misschien groot is, zou ik het er toch op wagen om te wachten tot de eindejaarscollectie in de winkels is, dan vind je feestelijke en toch gewoon draagbare kindermode o.a. in INNO en C&A.
Nog veel succes gewenst!



Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik11-9-2007 17:44:21

Wij hebben hetzelfde probleem. Voor meisjes vind je makkelijk leuke dingetjes maar bij ons zijn het 2 jongetjes. We zijn al op zoek geweest naar vestjes type blazer maar nog niets gevonden.
Kijk eens op www.gymp.be maar dan heb je nog het probleem om winkels te vinden waar ze het verkopen...
Succes nog!



Annick
27-10-2007
 Meld misbruik11-9-2007 17:51:26

Hoi Veronique,

Wij trouwen over 6 weken, 27/10/07, en wij hebben ook 5 bruidskindjes (onze eigen kinderen, samengesteld gezin). Ik wou ook iets mooi en feestelijk maar toch iets wat ze achteraf kunnen afdragen. Ik heb ze daarom alle 5 gekleed uit de collectie van CKS (Belgisch merk) en ik vind ze er heel mooi uitzien,beetje feestelijk en toch goed af te dragen.
Veel succes met jullie zoektocht.

Annick
27/10/07



Riet
27-10-2007
 Meld misbruik12-9-2007 7:05:34

Hoi,

Onze bruidskindjes dragen kledij van La Buissonnière. Ze hebben een wit bloesje, roze kleedje, donkerroze cache-coeur en een wit broekje onder het kleedje. Kleedje en broekje komen uit de zomercollectie, maar de bloesjes en cache-coeurs komen uit de wintercollectie. Hebben we vorige week in de winkel in Kortrijk gekocht. Voordeel: het is goede kwaliteit en héél betaalbaar.

xxx
Riet



christine

 Meld misbruik12-9-2007 13:18:38

Hey Veronique. Wij trouwen op 21.09 en voor mijn dochter (3jaar) ben ik naar Kids Factory in Brugge geweest. Torhoutsesteenweg. Website hebben ze ook, met hele mooie kleding. Wij hadden een rokje,blaizertje en tshirt lange mouw, wel 390Eur. Is veel geld als je er een paar moet kleden. Wel supervriendelijke mevrouw die U zal helpen. Kortom toffe winkel, maar tzou niet voor iedere week moeten zijn...Niet goed voor de portemonnee


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...