Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

proefkapsel

11-9-2007 13:13:33
Dag bruidjes

Ik moet morgen naar de kapper en de visagiste voor proef make-up en proefkapsel.
Maar nu vraag ik me af moet ik dit terugnormaal doen om naar huis te komen of laten jullie je proef zo en dat je ventje het ziet?
Wat is jullie mening?
Groetjes Nele
29/09/2007

nele
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 230

Liesje
15-2-2008
 Meld misbruik11-9-2007 13:17:41

mmm ik zou het zo laten. Hij ziet toch het totaalpakket nog niet he. En zo licht je een tipje van de sluier op.
Weet er soms iemand wat je (op de dag zelf) eerst moet laten doen? Make-up of kapsel?

Liesje 15/02/2008

nele
29-9-2007
 Meld misbruik11-9-2007 13:37:47

Dag Liesje,

Bij mij hebben ze gezegd eerst kapsel en dan make-up. kwestie van gemak en ook make-up na het aankleden.
Groetjes Nele

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik11-9-2007 14:22:57

ik was vorige maand ook een proefkapsel laten doen en de kapster wou zelf niet dak er mee naar huis ging, en ze had gelijk, zo is het toch nog een verrassing voor hem he. de schmink heeft hij wel gezien, ma ja das minder he.

eerst kapsel en dan de schmink

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik11-9-2007 14:56:21

Hallo,
Ik heb mijn proef laten doen voor de trouw van mijn nicht. De witte speldjes heb ik eruit laten halen, maar de rest heb ik gelaten... zo jammer om niet lang te kunnen profiteren van zo'n mooi kapsel. Bovendien kon ik zo ook eens zien hoe lang de make up en het kapsel mooi bleven.
Groetjes
Caroline
15/9/7

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-9-2007 15:13:12

Hey,

ik heb het ook zo gelaten. Zo weet je niet alleen hoelang het houdt, maar ook of het geen pijn doet en of je ventje de stijl mooi vindt. De details zoals bloemen of speldjes heb ik er wel laten uithalen. Uiteindelijk heb ik twee proefkapsels gedaan en werd het op mijn huwelijksdag zelf nog iets anders, dus mijn ventjes wist nog altijd van niets.

Groetjes,
Lieve

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-9-2007 15:13:25

Hey,

ik heb het ook zo gelaten. Zo weet je niet alleen hoelang het houdt, maar ook of het geen pijn doet en of je ventje de stijl mooi vindt. De details zoals bloemen of speldjes heb ik er wel laten uithalen. Uiteindelijk heb ik twee proefkapsels gedaan en werd het op mijn huwelijksdag zelf nog iets anders, dus mijn ventjes wist nog altijd van niets.

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...