Terug naar overzicht
mmm ik zou het zo laten. Hij ziet toch het totaalpakket nog niet he. En zo licht je een tipje van de sluier op.Weet er soms iemand wat je (op de dag zelf) eerst moet laten doen? Make-up of kapsel?Liesje 15/02/2008
Dag Liesje,Bij mij hebben ze gezegd eerst kapsel en dan make-up. kwestie van gemak en ook make-up na het aankleden.Groetjes Nele
ik was vorige maand ook een proefkapsel laten doen en de kapster wou zelf niet dak er mee naar huis ging, en ze had gelijk, zo is het toch nog een verrassing voor hem he. de schmink heeft hij wel gezien, ma ja das minder he.eerst kapsel en dan de schmink
Hallo,Ik heb mijn proef laten doen voor de trouw van mijn nicht. De witte speldjes heb ik eruit laten halen, maar de rest heb ik gelaten... zo jammer om niet lang te kunnen profiteren van zo'n mooi kapsel. Bovendien kon ik zo ook eens zien hoe lang de make up en het kapsel mooi bleven.GroetjesCaroline15/9/7
Hey,ik heb het ook zo gelaten. Zo weet je niet alleen hoelang het houdt, maar ook of het geen pijn doet en of je ventje de stijl mooi vindt. De details zoals bloemen of speldjes heb ik er wel laten uithalen. Uiteindelijk heb ik twee proefkapsels gedaan en werd het op mijn huwelijksdag zelf nog iets anders, dus mijn ventjes wist nog altijd van niets.Groetjes,Lieve