Terug naar overzicht
wij trouwen volgende zaterdag. van stress valt dat heel goed mee. en voorbereidingen ook, we hebben die laatste maand niet al te veel meer moeten doen, juist bedankjes gemaakt en de bloemen gaan bestellen. zaterdag mijn kleed halen en de valies maken he.we hebben volgende donderdag een massage geboekt in de thermen in grimbergen. nog eens goed relaxen.alle weinig stress te bespeuren. Ik heb het gevoel dak het nog niet goed besef.Mieke22/09/07
Hey Vanessa, wij trouwen ook volgende vrijdag.Kweet niet wat voor weer ze geven, hopelijk goed. Bij ons was er vorige maand meer stress dan nu. Ook door de ziekte van mijn vader. Hij zal jammergenoeg het feest niet knn meemaken, maar hij kan me toch de kerk binnenbrengen en daar ben ik heel blij om. Qua voorbereidingen weet ik echt niet of we op schema zitten of niet. Alles is besteld (denk ik toch)Heb wel zo"n to do lijstje gemaakt maar automatisch zal ik nog dingen vergeten zijn.Alleszinds veel geluk en laten we hopen op heel veel zonnenschijn.Greetz PATRICIA