Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

volgende week vrijdag

11-9-2007 12:36:54
hoi
zijn er nog die volgende week vrijdag trouwen en hoe zit het met de stress en de voorbereidingen???
groetjes
vanessa

vanessa
21-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 276

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik11-9-2007 13:02:02

wij trouwen volgende zaterdag. van stress valt dat heel goed mee. en voorbereidingen ook, we hebben die laatste maand niet al te veel meer moeten doen, juist bedankjes gemaakt en de bloemen gaan bestellen. zaterdag mijn kleed halen en de valies maken he.

we hebben volgende donderdag een massage geboekt in de thermen in grimbergen. nog eens goed relaxen.

alle weinig stress te bespeuren. Ik heb het gevoel dak het nog niet goed besef.

Mieke
22/09/07

christine

Meld misbruik12-9-2007 13:22:30

Hey Vanessa, wij trouwen ook volgende vrijdag.Kweet niet wat voor weer ze geven, hopelijk goed. Bij ons was er vorige maand meer stress dan nu. Ook door de ziekte van mijn vader. Hij zal jammergenoeg het feest niet knn meemaken, maar hij kan me toch de kerk binnenbrengen en daar ben ik heel blij om. Qua voorbereidingen weet ik echt niet of we op schema zitten of niet. Alles is besteld (denk ik toch)Heb wel zo"n to do lijstje gemaakt maar automatisch zal ik nog dingen vergeten zijn.
Alleszinds veel geluk en laten we hopen op heel veel zonnenschijn.
Greetz PATRICIA

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...