Terug naar overzicht
Dag Katrien,Dat beantwoordt misschien aan de beschrijving van het busje dat wij gehuurd hebben voor onze trouw voor komend weekend. Bij het bruidsparadijs (www.bruidsparadijs.be )kies je voor bussen dan busjes en onderaan vind je de Saurer nr 18. In elk geval vind je er nog meer keuze. Sofie15/09/07
Wij zijn ook getrouwd in een old-timer bus maar die was rood met zwart. Als je de gegevens wil, laat het maar weten. De verhuurder is van Lommel.
Busmaatschappij Lauwers heeft ook een oldtimer busje in beige en blauw.www.lauwers.be (Er staat wel geen foto op de website denk ik, maar ik zag trouwfoto's met die bus erop.) En als ik het goed voorheb kan je heb huren voor een kleine 900 euro.
Dag Katrien,Wij trouwden in een blauw-beige oldtimerbus. Deze was zoals hieronder al staat van Lauwers. Foto's staan idd niet op hun website (of ik heb er goed naast gekeken)Onze foto's vind je op www.fotomoment.be/helgaenmatthias Er staan er een aantal tussen van de bus.
als je gewoon op google ingeeft 'trouwbus' dan staan er op de eerste sites die je open doet al van die bussenweet niet meer welke sites, maar het is echt gemakkelijk te vinden
en volgens mij waren ze ook goedkoper als 900 euro, maar dat weet ik niet zeker
hallo,wij hebben zo'n bus (rode oldtimer dubbeldekker)vastgelegd voor 17 mei 2008. Nu heb ik al gehoord dat die bussen soms gewoon niet komen opdagen of in panne vallen. Al iemand ervaring?