Terug naar overzicht
Dag Karolien,Over het aanbod in die solden kan ik je niet helpen. Maar de service is er zeer goed. Ik heb daar mijn kleed gekocht (wel geen solden)Groetjes,Helga
Op de site staat blijkbaar 50%, dus dan kan je wel een koopje doen. Ik ken de winkel niet, maar zelf heb ik mijn kleed ook in de solden gekocht (Linx - Leuven). Daar was het -50% als je bij de eerste pasbeurt koopt en -30% bij de tweede pasbeurt. Ik heb op 1u30 beslist en dat was maar goed ook, want normaal kan ik totaal niet kiezen en dan zou het maanden hebben geduurd. In Linx waren het de pasmoddelen van 2006 die ze weg deden, ze waren wel eerst in de droogkuisgeweest, allemaal maatje 38-40.Ik heb toch mooi 700 euro bespaard met een soldenkleed en ik ben er superblij mee (www.linearaffaelli.be - 4de laatste rij, tweede kleed).Succes,Karlien 9/8/8
Hoi, Ik ga normaal gezien nu vrijdag eens een kijkje nemen bij Koonings. Ook omdat ik nieuwsgierig ben naar de 50% korting die ze geven. Hopelijk valt het mee en vind ik er mijn droomjurk aan een droomprijsje.Karen
Ik geef jullie een goede raad, maak een afspraak want ik heb vorige week gebeld en alles zat bijna vol en dan mag je gewoon niet meer binnen in de winkel!Groeten