Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Koonings

10-9-2007 16:32:50
Hey bruidjes!heb vraagje:is er al iemand van jullie naar die supersolden geweest bij Koonings in Deurne?Ben niet zo voor die massadingen maar misschien is het wel eens de moeite als je de prijzen ziet?Of toch niet?Als ze niets meer hebben of er is totaal geen service bespaar ik me de moeite natuurlijk. Bedankt!

Karolien
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 194

Helga
11-8-2007
 Meld misbruik10-9-2007 16:58:22

Dag Karolien,

Over het aanbod in die solden kan ik je niet helpen. Maar de service is er zeer goed. Ik heb daar mijn kleed gekocht (wel geen solden)

Groetjes,
Helga

Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik10-9-2007 18:23:57

Op de site staat blijkbaar 50%, dus dan kan je wel een koopje doen. Ik ken de winkel niet, maar zelf heb ik mijn kleed ook in de solden gekocht (Linx - Leuven). Daar was het -50% als je bij de eerste pasbeurt koopt en -30% bij de tweede pasbeurt. Ik heb op 1u30 beslist en dat was maar goed ook, want normaal kan ik totaal niet kiezen en dan zou het maanden hebben geduurd. In Linx waren het de pasmoddelen van 2006 die ze weg deden, ze waren wel eerst in de droogkuisgeweest, allemaal maatje 38-40.

Ik heb toch mooi 700 euro bespaard met een soldenkleed en ik ben er superblij mee (www.linearaffaelli.be - 4de laatste rij, tweede kleed).

Succes,

Karlien
9/8/8

Karen
26-7-2008
 Meld misbruik10-9-2007 19:49:31

Hoi, Ik ga normaal gezien nu vrijdag eens een kijkje nemen bij Koonings. Ook omdat ik nieuwsgierig ben naar de 50% korting die ze geven. Hopelijk valt het mee en vind ik er mijn droomjurk aan een droomprijsje.

Karen

Nele
21-9-2019
 Meld misbruik11-9-2007 7:29:11

Ik geef jullie een goede raad, maak een afspraak want ik heb vorige week gebeld en alles zat bijna vol en dan mag je gewoon niet meer binnen in de winkel!

Groeten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...