Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  10-9-2007 10:51:20
Hallo!!

Wij trouwen eind april 2008 en zijn momenteel op zoek naar een geschikte huwelijksreis. We willen zeer graag een verre reis maken buiten Europa maar hebben geen flauw idee welke bestemming ideaal is als huwelijksreis. Ons budget is max 5000 euro... Waar gaan jullie naartoe??

Groetjes

kim
26-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1222


Elke
13-10-2007
 Meld misbruik10-9-2007 11:36:16

Hey Kim,

veel hangt af van wat je zelf wil, natuurlijk. Ben je wat avontuurlijker aangelegd? Of ga je liever op een exotisch strand liggen? Of ...

Voor dat bedrag kan je zeker vinden wat je wil. Wij gaan voor een 25-tal dagen naar Vietnam en Cambodja rondtrekken en relaxen (het is en blijft een huwelijksreis). Vrienden van ons gaan (voor hun huwelijksreis) gaan rondtrekken in Namibië. Anderen hebben een strandvakantie op Mauritius gedaan. Nog anderen zijn naar Mexico geweest. Veel hangt af van de periode ... vergeet niet dat het aan de andere kant van de evenaar winter is in onze zomer ... en je hebt het orkaanseizoen in midden-Amerika enz. Ik zou zeggen, ga bij de touroperators wat info halen ivm Azië, Afrika, Amerika en kijk wat jullie het meest aanspreekt!

groetjes,
Elke



vicky
29-3-2012
 Meld misbruik10-9-2007 12:43:19

Hoi,
Ik huw eind maart en wij gaan wrs naar de Nederlandse Antillen( Aruba, Curaçau, Sint Maarten). Deze eilanden zijn orkaanvrij en ze spreken er nederlands, veel te zien, mooie natuur en is eens iets anders Mexico of Dominikaanse. Tip als je echt naar dit paradijs wil gaan, boek dan via een Hollands reisbureau....scheelt etelijke 100den euro's per persoon. Indien vragen: vcauwe@hotmail.com



Ilse
18-10-2008
 Meld misbruik10-9-2007 13:25:06

wij trouwen in oktober 2008 en gaan op huwelijksreis naar Brazilië. De reis staat al langer vast dan onze huwelijksdatum, maar dat komt dan ook doordat ik mijn huwelijksreis wil afsluiten met een klein familiebezoek. Mijn vriend is nog nooit naar Brazilië geweest en ziet het al helemaal zitten... Maar inderdaad, je moet rekening houden met de seizoenen als je zo ver op reis vertrekt. En een rondreis door zo'n immens uitgestrekt land is natuurlijk ook niet van het goedkoopste, maar ik vind een huwelijk nu net eens een goed excuus om wat centjes uit te geven...



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik5-10-2007 20:19:26

Wij zijn een weekje terug van onze huwelijksreis in the USA en het was écht de moeite.
Er bestaan veel vooroordelen over Amerika, maar ik telkens opnieuw tegen-bewijzen gezien en de Amerikanen zijn echt heel sympathiek en hulpvaardig. We hebben er een rondreis gemaakt langs de nationale parken aan de Westkust. Heel gevarieerd, zeer goed georganiseerd (op vlak van informatie, bereikbaarheid, ... ), rijden is er erg gemakkelijk. De hotels hebben we op voorhand geboekt via internet en auto en vlucht hebben we bij Usit Connections vast gelegd. In totaal hebben we ongeveer 3000 euro betaald (incl. eten, tanken, ... )

In Brazilië ben ik ook ooit geweest en qua prijs valt dat nog redelijk mee. De vlucht is duur, maar ginder is alles erg goedkoop.

Vrienden van ons zijn op huwelijksreis in Hawai geweest en zij waren er ook erg over te spreken, misschien ook een optie?

Wij zijn zaterdag getrouwd en maandagvroeg op huwelijksreis vertrokken. Als ik je 1 tip kan geven: laat 2 dagen tussen je huwelijk en de reis, dan heb je nog even tijd om uit te slapen + alles in te pakken. In ons geval zou dat 11/09 geweest zijn en dat zag ik toch niet zo zitten ;-)

Veel succes alleszins!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums