Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maxim's couture (Mechelen)

10-9-2007 8:52:38
Hallo,

Als vervolgpost op onderstaand bericht: ik kan iedereen de bruidswinkel "Maxim's couture" in Mechelen aanraden.

De mevrouw die mij hielp was echt heel vriendelijk. Ze verstond meteen welk soort jurk ik zocht en was totaal niet opdringerig. Integendeel... Toen ik twijfelde tussen 2 jurken zei ze "het scheelt toch 200 EUR, misschien kan je dan gewoon op de prijs kiezen".

Verder zijn de retouches er gratis (tenzij je 10 kg zou vermageren en er dus héél veel moet geretoucheerd worden).

Ook stuurt ze me een stukje stof op van mijn kleed om schoenen ed te kunnen gaan kopen.

Ik las hier reeds veel positieve commentaar en kan deze nu zeker beamen (toch al op zijn minst wat het passen en helpen kiezen betreft).

Tot slot kan ik er aan toevoegen dat ze niet alleen heel dure maar ook goedkopere jurken (onder de 1.000 EUR) verkoopt zodat je ook met een iets beperkter budget (of middelmatig budget, 1000 EUR is nog veel geld) toch de fullservice van een echte bruidswinkel kan krijgen!

Hopelijk is iemand er iets mee,
Groetjes
Kim

Kim
2-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 231

dorien

Meld misbruik10-9-2007 14:59:54

Ik ga dan toch een keertje kijken, leek mij dure winkel maar als ze toch iets goedkopere jurken hebben... en het is vlakbij :-).

bedankt voor de tip,leuk!

Annelies
6-9-2008
 Meld misbruik10-9-2007 20:00:36

Hoi,
Ik ga er zeker eens langs.
Groetjes,
Annelies

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik11-9-2007 8:18:13

Ik heb er mijn jurk ook besteld en ben tot nu toe zeer tevreden!

Dus ook volgens mij een aanrader. Als het goed meevalt mag dat ook eens gezegd worden he, daarvoor dient tenslotte dit forum.

Groetjes,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...