Terug naar overzicht
Beste Nathalie,Euh 250 euro? Dat is idd heeeeeeeeeel veel. Ik heb er bij enkele een proefkapsel gehad en de één vroeg weinig omdat ik die kende, maar andere vragen rond de 120 euro voor proefkapsel en maquillage + alles de dag zelf!Dus laat je niet in het zak zetten. Hemel ben er niet goed van van deze prijs te horen.Kijk toch maar eens uit naar iemand anders.Iemand die goed het haar kan doen is Dorina uit Antwerpen, visagiste en hairstyliste aan huis.Mail haar gerust eens: Dorina@xplore.beZij is bij mij ook geweest!Groetjes Petra
Hey Nathalie,WABLIEF? 250€ ?Ik ben zelf kapster (ik werk in een kapsalon, maar niet aan huis). En wij hebben al verschillende bruidskapsels gedaan deze zomer, en het meeste dat iemand bij mijn weten heeft moeten betalen, is 50 €. Wel rekenen wij ieder proefkapsel ook aan. Maar 250€, vind ik er toch serieus over zenne. groetjes Veerle23/09/2006 - bijna een jaar getrouwd
hoi Petra,Bedankt voor je reactie. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat enorm duur vindt! Ook bedankt voor je tip! Ik heb Dorina al direct een mail gestuurd.groetjesNathalie
Hoi,Ik heb voor mijn huwelijk ook mijn haar laten opsteken, en bloemen laten in verwerken. Dit alles kostte mij 18 euro, maar ik ben wel naar haar geweest. Maar 232 euro verplaatsingskosten is er ook serieus over hé. Zo'n bedrag zou ik absoluut niet geven!Groetjes,Ilse
Hallo,Ik betaal 150 euro om mijn haar te laten opsteken, mijn ma haar haar te laten brushen en ons allebei te laten opmaken en dat aan huis... ik vind dit al niet goedkoop, maar 250 vind ik schandalig!!!groetjesCaroline15/9/7
wablief... *zucht*ik heb 12.50 betaald om mijn haar te laten opsteken, en al zeg ik het zelf, het was prachtig!Sommigen lijken er toch altijd profijt uit te slaan eh...GreetzMarijke
Bedankt iedereen voor jullie eerlijke reacties! Ik ben nu meer dan ooit overtuigd dat dit gewoon overdreven veel geld is.Heb ondertussen al antwoord gehad van Dorina. Zij kan die dag komen dus heb al een beter gevoel nu. Het zal allemaal wel goed komen denk ik :-).Bedankt allemaal!groetjesNathalie
Beste Nathalie, Inmiddels ben je getrouwd, van harte gefeliciteerd! Kun je mij vertellen hoe jouw ervaring met Dorina was? En heb je evt. een fotootje van je kapsel? ALvast bedankt!Larissa
Hallo (toekomstige)bruidjes,Ik ben op zoek naar een kapster die ofwel aan huis komt, of waar ik de ochtend zelf naartoe kan in de omgeving Brugge.Zelf heb ik kort haar, dus opsteken zal jammer genoeg niet kunnen.Maar toch had ik een mooi kapsel gewild (toch iets speciaals) voor mijn grote dag.Alle tips zijn welkom!Gr Eef.
hoi iedereen,Mijn ervaring met Dorina was Fantastisch! Zowel de make up als het kapsel waren perfect!Als er iemand interesse heeft in de foto's, stuur dan even een mailtje naar nathalie.coeck@hlag.com. groetjesNathalie